Avatar billede tupsy Nybegynder
27. februar 2002 - 17:17 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Oprettelse af kanal til Avantgo??

Jeg har lavet kanalen...
Det kører på min egen PALM..
Men.. Jeg har den jo kun fordi jeg kender adressen dertil..

Er der nogen der ved/har erfaring med hvordan man får sin kanal med på Avantgo listen på deres side??

Jeg syntes ikke jeg kan finde det på deres site...
Nogen ideer /nogen der kan finde det???
Evt. priser for at komme med...

Tupsy!!
Avatar billede tupsy Nybegynder
27. februar 2002 - 17:22 #1
Det jeg vil er at give andre mulighed for at få kanalen på DERES PDA...

Tupsy!!
Avatar billede brilleaben Nybegynder
28. februar 2002 - 00:00 #2
Avatar billede krauw Nybegynder
28. februar 2002 - 15:56 #3
Hejsa,

Hos Avantgo skal man ansøge om at få lov til at lave en kanal som ligger på deres kanal liste. Det skal man først gøre når kanalen faktisk er 100% klar, for Avantgos medarbejdere går ind og chekker kanalen og bestemmer så om du får lov til at køre en kanal eller ej.

I mange lande koster det penge (en HEL DEL penge) at få lov til at køre en Avantgo kanal. Men er man fra Danmark koster det vist ikke noget :-)

/Krauw
Avatar billede tupsy Nybegynder
25. marts 2002 - 05:42 #4
Takker folkens...
Undskyld min langsomme response, men jeg har ikke fået en mail om at I havde svaret...