Avatar billede nilleman Nybegynder
26. maj 2000 - 22:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Laaaaaaaagnsomt LAN

Vi er vel efterhånden nogle stykker som er trætte af de lange svartider når man sidder og roder rundt på nettet. Og hvis der sidder med et svar på, ja så ville det jo være lidt fedt!!!

Altså: En løsning på langsomt net i Windows 2000...
Avatar billede nilleman Nybegynder
26. maj 2000 - 23:03 #1
Det skal lige siges at når man kommer ind på en deling, så går det hurtigt, men når man roder rundt i workgruops og oversigter over delinger er det sløvt som ......
Avatar billede einstein Nybegynder
27. maj 2000 - 07:38 #2
Er det her en reklame for windoze 2000?
Avatar billede steffen Nybegynder
27. maj 2000 - 08:39 #3
Sæt en WINS server op, og tilmeld alle computerne i workgrupperne til den.

Så er din browsning på speed derfra.
Avatar billede nilleman Nybegynder
28. maj 2000 - 20:46 #4
hmmm, det er da latterligt for os almindelige hjemmebrugere...
men ok.
svar accepteret, ud og køre server....:o)