Avatar billede jazoomy Nybegynder
27. februar 2002 - 15:18 Der er 15 kommentarer

Min hjemmeside - Jeres respons?

Så kom jeg endelig igang med en ny hjemmeside.

Kan jeg ikke få noget respons fra jeres side? I må også meget gerne rapottere, hvis i finder nogle "døde links." (det spiller en ret stor rolle) ;) Siden hedder: http://www.jazOOmy.serveu.dk

På forhånd tak.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
27. februar 2002 - 15:21 #1
Kender du photoshop
eller andre grafik programmer

Måske en ide
MC
Avatar billede carbonic Nybegynder
27. februar 2002 - 15:27 #2
Mangler lidt indhold
Avatar billede michael-rene Nybegynder
27. februar 2002 - 15:27 #3
Hvad syntes du selv om den jazoomy ?
Avatar billede md_craig Nybegynder
27. februar 2002 - 15:30 #4
Du har virkelig brug for noget Grafik den får mig til at tænke på en 80' side...

leg med lidt mere grafik... det gør siden mere spændende....
Avatar billede jazoomy Nybegynder
27. februar 2002 - 15:32 #5
Ja, okay det havde jeg også tænkt mig... Og der skal nok komme mere kød på! Er jo først lige startet ;)
Avatar billede michael-rene Nybegynder
27. februar 2002 - 15:39 #6
md craig  80er side  har du set dem ?
Avatar billede jazoomy Nybegynder
27. februar 2002 - 15:41 #7
Nej... Hvad er det for en side?
Avatar billede zoom Praktikant
27. februar 2002 - 17:01 #8
Hey
Jeg syntes ideen om en indekssite til den slags tekniske sites er helt gangbar, men designet levner ikke meget lyst til at komme igen. Du bør nok alliere dig med en grafisk minded person.
Zoom
Avatar billede zoom Praktikant
27. februar 2002 - 17:03 #9
Hvis du vil have meget trafik altså...Hvis det bare er for sjov og til at lære web design så er det jo en anden sag.
zoom
Avatar billede michael-rene Nybegynder
27. februar 2002 - 18:47 #10
jazoomy hæ tror han prøvede at spille lidt for smart, det jeg mente var om han havde set en hjemmeside fra 80erne  jeg har ik ihvertfal :)
Avatar billede kalkunen Nybegynder
27. februar 2002 - 19:08 #11
Jeg må indrømme at det er lidt "anderledes" side du har...
Har du nogensinde hørt om paint, selv det pogram kunne få din side til at se lidt mere spændene ud :)
Jeg syntes du skulle prøve at fjerne rammen fra din tabel og skifte skrift type til arial eller sådan en, og så lave en lille boks med en tynd ramme rundt om til hver af dine links...

/Kalkunen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. februar 2002 - 20:21 #12
Jeg kan godt lide en side, hvor man kan danne sig et hurtigt overblik. Men jeg synes måske nok at din side er lidt struktureret, det er ikke så pænt med de hvide rammer.

Jeg synes at siden virker uprofessionel og lidt primitiv.
Avatar billede md_craig Nybegynder
28. februar 2002 - 17:36 #13
michael-rene >>> det er bare et udtryk vi bruger på skolen... det er ældre sider der gerne fungere i ren tekst og lidt farver...
Avatar billede magicboy Nybegynder
03. marts 2002 - 22:31 #14
Hmm...

Lad mig gætte..
Det er din første side.... Helt enig med de andre.. prøv med noget mere grafik... eller andet design.. alt for firekantet..

/magicboy
Avatar billede ssjgoku Nybegynder
09. marts 2002 - 18:54 #15
Jeg syntes du skulle lave designet om, det trækker dine besøgene væk!
De hvide rammer passer ikke ind i siden få en anden skrift-type.