Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:12 Der er 53 kommentarer og
6 løsninger

Banner / Logo til CS side

JEg står og skal bruge et flot banner / Logo (gerne begge) til vores CS klan hjemmeside.

Siden er ikke lavet endnu, så størrelse og farver er ikke afgørende.

Navnet på klanen er The Missing Link

og Prefix er    [TML]

Det er kun navnet og / eller forkortelsen, som skal vises på logoet / banneret (stadig gerne begge dele)..Der ud over må der gerne være billeder fra CS af mænd, våben eller ligende på dem, men ikke noget hjemmeside navn..

Jeg vil iøvrigt meget gerne ha de farvekoder i bruger til banneret / logoet (stadig gerne begge)....

I kan ligge forslag på nettet (så i kan vise andre end lige mig hvad i kan) eller kan maile dem til TML2@ofir.dk
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 15:15 #1
læs din original webdesigner
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 15:17 #2
fortsat fra originalen :)
skal bare have at vide hvad den skal indeholde..
og om det skal være html eller asp/php?
Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:19 #3
Den bliver lavet i alm Html - jeg styrer ikke lige asp/php godt nok..

Hvad mener du med "læs din original webdesigner"
Avatar billede Jman Praktikant
27. februar 2002 - 15:19 #4
Oprettelsesdato onsdag 27. februar 2002 14:41
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (1 dage * 5 point) 5,00
Point tjent 0,00
Point brugt 0,00
Point ude 200,00
Banner point 0,00
I alt 105,00
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 15:20 #5
dit første oprette spm der blev.. bandet!!!
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 15:21 #6
superior> han er nnewbie og hvad så??
missinglink hvor mange er i i clanhen og havd har i vindet ??
Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:25 #7
Er det forbudt at være ny her på eksperten...???

Jeg er faktisk ikke ny, jeg har faktisk været medlem før se:

http://www.eksperten.dk/spm/10905

hvor min mailadresse fremgår - mit problem er at jeg ikke kunne logge ind på det gamle navn - og så oprettede jeg en ny konto - jeg har ikke oprettet spørgsmål herinde i 100 år, men jar brugt søgefunktionen, som har givet mig svar på det meste, men denne gang kan jeg ikke søge....

hvor lang tid skal jeg være medlem for at må spørge om noget????

Er der forskel på poit fra et nyt og fra et gammel medlem??
Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:27 #8
Vi er pt. 5, og vi har ikke vundet en skid - vi er forholdsvis newbees alle sammen trods vores alder (24-26)..Men vi øver vi øver
Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:29 #9
PÅ mit gamle navn tml står der "Brugeren er ikke aktiv" - er det i øvrigt derfor jeg ikke kunne logge ind???
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 15:33 #10
missinglink hvad er svart på mit sver ???
hvor bor i foresten....?
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
27. februar 2002 - 15:36 #11
Fairnok det skal der være plads til - jeg er faktisk blevet smidt ud en gang fordi jeg spurgte om en cd-key. Jeg havde orginalprogrammet og kunne dokumentere dette overfor eksperten.dk (kvitering - jeg skrev et lang langt brev) da jeg havde været medlem siden starten (mener jeg kom på eksterpebn førstegang i starten af 1999) - jeg havde en milliard point (næsten)- man bare ærgeligt - intet svar overhovedet - og så må man jo oprettet et nyt navn og passe lidt bedre på...
Avatar billede nonick Nybegynder
27. februar 2002 - 15:39 #12
Vil gerne prøve senere
Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:39 #13
Hvad mener du med "missinglink hvad er svart på mit sver ???

(bor i Aalborg)
Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:40 #14
Nonick - lyder godt glæder mig til at se hvad du kan finde på!!
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 15:42 #15
missinglink hvad er svaret på mit svar ??
ignorere du mig ??
Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:45 #16
Du har jo ikke lavet noget svar noget steder!!

hvad mener du????
Avatar billede Jman Praktikant
27. februar 2002 - 15:56 #17
http://www.jman.dk/experten/default0.asp
Jeg lader dig tvivlen komme til gode - jeg synes bare det var voldsomt mange point at bruge for en ny konto
Avatar billede lee Nybegynder
27. februar 2002 - 16:08 #18
ahhh suprior  liiige mine tanker ang linket der er gået i tu... *G* sidder selv og bakser lidt med et logo... *G*
Avatar billede Jman Praktikant
27. februar 2002 - 16:11 #19
hæhæ - sorry 'bout that!
Avatar billede lee Nybegynder
27. februar 2002 - 16:16 #20
nono... ;)
Avatar billede lee Nybegynder
27. februar 2002 - 17:06 #21
Avatar billede nonick Nybegynder
27. februar 2002 - 17:24 #22
Avatar billede intrique Nybegynder
27. februar 2002 - 17:49 #23
Avatar billede lassebm Nybegynder
27. februar 2002 - 18:06 #24
Hvasd størrelse vil du have banneret i?
Avatar billede lassebm Nybegynder
27. februar 2002 - 18:24 #25
Nu ved jeg ikke lige med den størrelse der! Men here we go!

http://www.cyrix.dk/eksperten/tml.gif
Avatar billede missinglink Nybegynder
28. februar 2002 - 08:54 #26
Tak for alle forslagene, og da i nu har taget jeg tid til at lave noget for mig skal jeg nog lige kommentere jegers arbejde:

superior:
Meget opfindsom - det er dog desværre et rimeligt stort minus med baggrunden, den er noget kedelig (måske lige i stil med http://www.cyrix.dk/eksperten/tml.gif)(det med copyrighten er egentlig smart - det burde folk egentlig gøre noget mere)

lee: Nogle gode forslag, jeg har dog igen et problem med baggrunden - man kan ikke se at det er noget med CS at gøre, og jeg bryder  mig ikke så meget om det der 404 - måske er det års internetbrug som gør jeg simpelthen hadder ordene "error 404" - specielt den nederste er rigtig fed - måske kan du ændre baggrunden

Nonick - Et simpelt banner, som i sig selv er pisse godt lavet - jeg savner dog igen lidt cs-sammenhæng, evt. et watermarkbillede til højre..

intrigue - måske lidt for lsd-agtigt - ikke lige min stil

zyphon - der har vi en baggrund som sparker røv - det ser skide godt ud, men nu er skriften gal *LOL* - det er ikke nemt for jer jeg ved det - men kan du ikke gøre teksten lidt større for at udnytte pladsen midt i banneret??  Specielt manden til venstre er jeg vil med!!
Avatar billede missinglink Nybegynder
28. februar 2002 - 08:55 #27
zyphon - lige en kommentar mere  - banneret virker meget mørkt, om på min laptop skal skærmen stå helt rigtigt for at det i midten ikke bare er sort
Avatar billede webdesigner Praktikant
28. februar 2002 - 13:04 #28
hej missinglink....
du oprettede et spørsmål om det sammen som dette..
men du ændrede kategorien til freelancer.....
det mit svar står i et først oprettede!!!!
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 13:50 #29
Ok.. jeg prøver igen: www.modworld.dk/images/eksperten/tml2.jpg

Lidt mindre syret. tror jeg ? ;)
Avatar billede missinglink Nybegynder
28. februar 2002 - 14:26 #30
ok webdesign - jeg havde overset din kommentar på det andet spm -

Jeg er ikke interesseret i at købe noget, jeg vil ikke lige poste en masse penge i det, det er trods alt kun for sjov - men tak for buddet!!
Avatar billede missinglink Nybegynder
28. februar 2002 - 14:28 #31
intri - jeg det er meget bedre...det er stadig noget mørkt - og så er det synd at teksten rammer hinanden i midten..
Avatar billede missinglink Nybegynder
28. februar 2002 - 14:46 #32
Det gør ikke noget hvis banneret kommer og i størrelsen 700*150 som her: http://www.cs-rangers.dk/

Hvis der er en der kan lave et matchende logo vil jeg da gerne smide 100 point til det arbejde
Avatar billede nonick Nybegynder
28. februar 2002 - 18:15 #34
prøver med et mere lige om lidt
Avatar billede lee Nybegynder
28. februar 2002 - 18:24 #35
Avatar billede lee Nybegynder
28. februar 2002 - 18:25 #36
sorry roder lidt kommer med et nyt bud senere..
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 19:06 #37
Han kunne ikke lide "404" ? :)
Avatar billede lee Nybegynder
28. februar 2002 - 19:23 #38
nej desværre... syntes selv det var en kanon idé ...
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 19:50 #39
Nå, men det var det ikke :P hehehehe
Avatar billede lee Nybegynder
28. februar 2002 - 20:32 #40
http://www.leenet.dk/eksperten/banner/missingl.htm

så er det opdateret lidt..

intrique>> selv :P hæhæ... syntes stadig idéen var gennemført
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 20:55 #41
prøver med et SIDSTE et > www.modworld.dk/images/eksperten/tml7.jpg
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 20:56 #42
Hey, Lee, hvilken font bruger du til det øverstebanner?
Avatar billede lee Nybegynder
28. februar 2002 - 20:58 #43
hmm den hedder planet cos...
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 21:29 #44
Ok
takker
Avatar billede missinglink Nybegynder
01. marts 2002 - 09:22 #45
Jeg må nok indrømme at der ikke lige er et banner der siger "Det er den", så jeg ligger pt. mest til at gi jer 40 point hver for jeres arbejde og jeres hjælp..

Der er specielt to bannere jeg rigtigt godt kan lide:

http://www.cyrix.dk/eksperten/tml.gif

Dette banner har en klart bedste baggrund, men desværre er teksten lidt for lille...Såå hvis teksten kunne blive 1,5-2 gange større??

http://www.digitaleye.dk/eksperten/tml.jpg

Dette banner er jeg rimelig vild med - og jeg kunne godt tænke mig at se det med en baggrund som ovenstående banner, (jeg er lidt i tvivl om om det vil ødelægge banneret, men hvis I gad at prøve?)

Jeg vil som sagt godt gi' 200 for de mange gode og kunstfærdige forslag som er lavet allerede nu, og hvis der er en eller flere som vil arbejde videre med hvad der står i denne kommentart vil jeg gi' 100 point oven i til vedkomne (på et nyt spm - max 200 pr spm.)

Glæder mig til at se hvad i kommer frem til , og tak for hjælpen gutter/gutinder
Avatar billede webdesigner Praktikant
01. marts 2002 - 12:29 #46
Missinglink.... hvor har du lært at læse???
jeg tilbød at lave det hele på den betingelse at jeg kom med i clanen ?!......
jeg vil ikke have penge for det.....

du er altså ikke interesseret?
Avatar billede kaese Nybegynder
01. marts 2002 - 13:25 #47
Her er et bud, hvis du ikke allerede har bestemt dig.

http://www.kaesedome.subnet.dk/pics/tml-banner.jpg

Webdesigner< du har vist glemt at sende den kommentar, hvor du skrev at du gerne vil være med i hans klan. Jeg kan ihvertfald heller ikke se den nogensteder?
Avatar billede missinglink Nybegynder
01. marts 2002 - 14:49 #48
Webdesigner - det kan godt være jeg skal ha mine skolepenge tilbage  -  den havde jeg ikke fanget..

mht til optagelse i klanen, så er jeg ikke sikker på du gider, da det er total newbee - jeg øver mig stadig med bots med skill 10 - så det er nok ikke lige vores klan du skal være med i!
Avatar billede missinglink Nybegynder
01. marts 2002 - 14:50 #49
kasese han skriver det her: http://www.eksperten.dk/spm/178525 - et spm jeg oprettede under en forkert kategori!!
Avatar billede lassebm Nybegynder
01. marts 2002 - 15:20 #50
jammen så igen da! :o)

http://www.cyrix.dk/eksperten/tml2.gif
http://www.cyrix.dk/eksperten/tml3.gif

den eneste forskel på de 2 er, at der er sort kant på nr.3, selvom at den er meget svær at se er den der!
Avatar billede nonick Nybegynder
01. marts 2002 - 17:43 #51
Jeg gør baggrunden anderledes, hvis jeg kan finde PSD filen :)
Avatar billede nonick Nybegynder
01. marts 2002 - 17:47 #52
Jeg er desværre kommet til at slette PSD filen til http://www.digitaleye.dk/eksperten/tml.jpg :(
Avatar billede kaese Nybegynder
01. marts 2002 - 21:32 #53
http://www26.brinkster.com/sbport/tml-banner.jpg <- det andet link jeg gav virker vist ikke mere.. det der burde virke (hvis du da ik havde set billedet)
Avatar billede webdesigner Praktikant
04. marts 2002 - 11:58 #54
Missinglink: "so am i, so am i...."
Alt så newbee....
men laver gerne siden aligevel.....
men det er no op til dig......
Avatar billede webdesigner Praktikant
04. marts 2002 - 11:59 #55
no = jo
Avatar billede missinglink Nybegynder
04. marts 2002 - 14:09 #56
kaese - månår du ligge link herind til noget du har lavet skal du ikke ligge det et sted der ikke acceptere hotlinkning, dvs eksterne link til filer som ligger på deres server..

Begge de link du gav mig er til sådanne steder - nu ved jeg at man kan taske "http://www26.brinkster.com/sbport/" og første derefter tilføje "tml-banner.jpg" men det er ikke alle der ved det..

Må men til pointene..

Zyphon 100 point tril dig fordi det er dit banner som vil blive brugt..
lee 40 ponit ytil dig for de mange ihærdige forsøg

resten må i andre dele..

webdesigner - nej du må ikke være med i TML-klanen - kender dig jo ikke og der er nog at ta a!
Avatar billede webdesigner Praktikant
04. marts 2002 - 15:44 #57
hvad fande kan du ikke læse ??
jeg vil ger lave side gratis!!!!!! uden noget som helst....
men det må du da selv om.... ses!!! :)
Avatar billede lee Nybegynder
04. marts 2002 - 16:34 #58
tak tak ;)
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
07. marts 2002 - 08:47 #59
Lidt sent men jeg har mailet dig et par logoer som passer til zyphons banner..Håber du kan bruge dem