Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Banner / Logo til CS Klan

JEg står og skal bruge et flot banner / Logo (gerne begge) til vores CS klan hjemmeside.

Siden er ikke lavet endnu, så størrelse og farver er ikke afgørende.

Navnet på klanen er The Missing Link

og Prefix er    [TML]

Det er kun navnet og / eller forkortelsen, som skal vises på logoet / banneret (stadig gerne begge dele)..Der ud over må der gerne være billeder fra CS af mænd, våben eller ligende på dem, men ikke noget hjemmeside navn..

Jeg vil iøvrigt meget gerne ha de farvekoder i bruger til banneret / logoet (stadig gerne begge)....

I kan ligge forslag på nettet (så i kan vise andre end lige mig hvad i kan) eller kan maile dem til TML2@ofir.dk
Avatar billede prodic Mester
27. februar 2002 - 15:05 #1
Prøv at oprette spørgsmålet i kategorien Job->Freelance - det er der den slags opgaver/jobs hører til ovre.

Lav et svar selv, accepter dit eget svar og opret spørgsmålet i den rigtige kategori.
Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:12 #2
ok..
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 15:12 #3
vil du også have et webdesign??
laver det gerne samlet...
vil du have flash ??
så kan der jo komme nogle fede tind på.... mulig vis et spil....
pris... medlemsskab.... :)
Avatar billede missinglink Nybegynder
27. februar 2002 - 15:13 #4
Avatar billede Jman Praktikant
27. februar 2002 - 15:19 #5
Oprettelsesdato onsdag 27. februar 2002 14:41
Point ved oprettelse 300,00
Point opsparet (1 dage * 5 point) 5,00
Point tjent 0,00
Point brugt 0,00
Point ude 200,00
Banner point 0,00
I alt 105,00