Avatar billede lonely Nybegynder
27. februar 2002 - 14:57 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

cs scripts

Hej jeg søger en som kan lave mig nogen cs scripts det script jeg helst vil have lavet er et som gør at fx ak47 ikke hopper og danser rundt på ens skærm så man aldrig rammer når man holder skyd knappen inde!
Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig!!!! jeg giver 100 point som i kan se for det script!!!! syntes selv det er ret så meget for det hvis man kender til det! så går det vel hurtigt!

Mvh Lonely!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. februar 2002 - 15:01 #1
lolda - Hvad bliver det næste?? At du også gerne vil have et script der får dig til at bukke dig hvis nogen skyder efter dig???
Avatar billede kapla Nybegynder
27. februar 2002 - 15:01 #2
Du er godt klar over at det er ban-grund på de fleste servere ? :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
27. februar 2002 - 15:03 #3
jeg kan ikke lave et script.......
men jeg kan godt give dig et svar på dit spørgsmål.... ØV DIG!!!
Avatar billede repsac Nybegynder
27. februar 2002 - 15:05 #4
=>nikolajdu: yep, men med den feature at man samtidig forsøger at bruge sit øre til at shippe i hvilket gør at man med tankes kraft kan vende skudene så de ryger lige tilbage på dem der skød - det ville være smart *ROFL*
Avatar billede eazye Nybegynder
27. februar 2002 - 15:06 #5
jeg tror ikke han mener at den ikke skal hoppe rundt, men at den skal skyde 1 skud af gangen og med lavere tempo, så den ikke skyder vildt rundt omkring, det er ikke snyd, men smartere
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. februar 2002 - 15:20 #6
Jeg har et auto-rapid-fire-shoot-4ever plugin til AWM - Den skyder ligeså hurtigt som Ingram. Se det er sager og vidt og bredt accepteret på alle servere...
Avatar billede initializing Nybegynder
27. februar 2002 - 15:22 #7
Han mener vel ingen blowback/recoil... Så den bare står stille så man kan holle knappen inde og stadig ramme uden at sigtekornet "danser" rundt...

Hvis man bruger sådan noget blvier det betegnet som snyd af serveren.
Og som "kapla0" siger så er det lige med ban
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 15:31 #8
jo det kan deu godt men det er snyd
lav en attack knak og bind den til komandoen

+attack; wait3; -attack; +attack; wait3;
-attack

kan lige skrive det til dig hvis du ikke kan finde ud af det.....
men det er snyd!!
scriptet bliver ikke opdaget af serveren da det er en del af et buy script.... med mindre det er for budt??
kan også bruger til bunnyjump og ligende
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 15:32 #9
Men det er snydddddddd!!!!!!
Avatar billede eflow Nybegynder
27. februar 2002 - 16:14 #10
lonely, du mener altså at man burde smide alt det realistiske ad helvede til i cs ? wow så er det jo sjovt.....

men lad mig da give mig et tip, du skal ikke bare holde knappen inde med ak'en, du skal slippe den efter 5 skud, så rammer du meget bedre.....

og foresten er det SNYD!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
27. februar 2002 - 17:05 #11
nikolajdu> gider du sende den til mig? ;-)
jackie15jackie@hotmail.com    :-)
Avatar billede nopa Nybegynder
27. februar 2002 - 17:53 #12
Han skal ikke have det da det er MEGA SNYD

Med venlig hilsen |Syenrgy-Nopa|
Avatar billede lonely Nybegynder
28. februar 2002 - 13:46 #13
webdesigner er det mulig du vil kunne smække det i nogen filere og sende mig! da jeg ikke har nogen forstand på det! kan binde men heller ikke mere og ikke særlig godt!
Avatar billede webdesigner Praktikant
28. februar 2002 - 13:58 #14
hav vil du have bunny jump ??? bemærk at din ak7 holder en pause på ca ½ sek hvær gang du holder attack knappen nede....
så du slipper kun for at klikke på attack!!!
Avatar billede webdesigner Praktikant
28. februar 2002 - 14:00 #15
kan have det klar på mandag!!!
Avatar billede first-8 Nybegynder
28. februar 2002 - 15:13 #16
Et tip: At snyde lærer dig ikke at blive bedre, så CUT IT OUT !

Et til tip: HVIS du endelig bruger en AK-47, så lad FOR GUDS SKYLD være med at holde skyd-knappen inde, men skyd 2-3-4 skud af gangen. Det gør den 1.000.000 gange mere præcis. (Det gælder faktisk for alle våben)

En lille sidenote: I dit spm. oplæg brugte du 8 udråbstegn !!!!!!!! - Det er LIGE i overkanten, ik'? Du skal jo osse gemme nogen til andre brugere her på Eksperten ;)
Avatar billede mbg1333 Nybegynder
28. februar 2002 - 15:16 #17
first-8 > han brugte faktisk 11 !!!!!!!!!!!(det får jeg det til)
Avatar billede lonely Nybegynder
28. februar 2002 - 18:11 #18
ok! tak designer! ser jeg frem til!
Avatar billede webdesigner Praktikant
04. marts 2002 - 11:52 #19
Hovsa!!!!..... havde jeg glemt.... det må du sku undskylde......
jeg laver det helt bestemt til i morgen eller måske i aften.......
Avatar billede webdesigner Praktikant
04. marts 2002 - 11:53 #20
first-8.... faktist rigtigt....
men Mp5 har ikke rekyl......
Avatar billede lonely Nybegynder
05. marts 2002 - 15:37 #21
webdesigner sker der noget?
Avatar billede lonely Nybegynder
08. marts 2002 - 08:17 #22
webdesigner har du opgivet eller hva?
Avatar billede webdesigner Praktikant
08. marts 2002 - 09:59 #23
hej igen....
nej jeg har bar en masse at lave(raporter osv)....
download dette script det er let at forstå og du kan muligvis fatte det ved at se på det... kan lavet det hvis du ikke kan....
men det er så let at det ikke burde være et problem
http://zmalloc.counter-strike.net/files/paks/i2l_cs.zip
MVH
Avatar billede lonely Nybegynder
10. marts 2002 - 16:37 #24
hej...
Jeg må desværre sige at er det muligt du kan lave det til moi jeg er helt på bar bund hvad såden noget angår!
Avatar billede webdesigner Praktikant
10. marts 2002 - 19:29 #25
jeg laver det i aften så sender det på mandag!!!
Avatar billede lonely Nybegynder
10. marts 2002 - 19:36 #26
ok kan du ikke sende det til webmaster@ht-newz.dk
Avatar billede webdesigner Praktikant
11. marts 2002 - 10:03 #27
jeg har ikke glemt dig :) !!!!!!!!
Avatar billede lonely Nybegynder
11. marts 2002 - 13:50 #28
ok! godt at vide!!!!! :) jeg ved jeg spørger hele tiden og forstår godt hvis du bliver sur men hvornår er du færdig?
Avatar billede webdesigner Praktikant
11. marts 2002 - 14:22 #29
så nu har jeg scriptet... om det virker må du jo se...
der kommer en masse nye punkter i menuer key config.....
og dit attack script er "fra web attack!"
du skal bar bind en attack knap til det.....
så skulle det virke... er du ikke tilfreds så skriv så ser jeg på en bedre løsning...
et perfekt cheat er det ikke men det kan hjælpe... du kan dog ikke skyde u hæmmet... magasinet bliver tømt delvist med pauser....
Avatar billede lonely Nybegynder
11. marts 2002 - 16:34 #30
ok kan du sende mig det!
Avatar billede webdesigner Praktikant
13. marts 2002 - 08:00 #31
nå var det det du ville have??
jeg kan lave det om hvis du synes.....
Avatar billede lonely Nybegynder
15. marts 2002 - 21:19 #32
lukker her syntes ikke der sker noget!