Avatar billede intrique Nybegynder
27. februar 2002 - 14:13 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Brugersystem

Hejsa

Jeg skal have et simpelt bruger system som (tror jeg) nok skal bestå af fem sider:

1. Logon.asp > Her logger du på, den gemmer en cookie.
2. Logondone.asp > Her eksekverer ´den formen fra logon.asp
3. createuser.asp > Her skriver du din bruger ind (Password x2, email, brugernavn, rigtigt navn)
4. created.asp > Her har den lavet brugeren
5. Et site som læser om du har cookie med navnet. Den skal fungere som en include, så hvis man ikke har en cookie, redirecter den til logon.asp. Denne fil skal selvfølgelig skrive at man er logget ind (Username, feks)

Kan det lade sig gøre? Nogle der vil påtage sig opgaven? Det må gerne være gammelt.../ ikke udviklet af jer, bare i så hjælper med at sætte det op.

/Light-SkY
Avatar billede peterheinzl Nybegynder
27. februar 2002 - 14:27 #1
Er det noget du vil betale for ?
Mail: peter@cgi-shop.dk
web:  www.cgi-shop.dk
Avatar billede cygnet Praktikant
27. februar 2002 - 14:35 #2
Jeg er frisk - kan du vente til ved 17.00-tiden med det ?
Avatar billede intrique Nybegynder
27. februar 2002 - 14:38 #3
Nej, jeg mente ellers jeg havde sagt at det behøvede jeg ikke

Om jeg kan vente til klokken 17?? Med at få hele scriptet?

Yes sire :)
Avatar billede cygnet Praktikant
27. februar 2002 - 14:42 #4
Jeps - eller første udkast til det..

Du kan jo lave designet til det i HTML i mellemtiden - altså sætte dine forms op som du vil have dem og så videre. Og så poste det her. Går i gang med det omkring klokken 16.00.
Avatar billede intrique Nybegynder
27. februar 2002 - 14:47 #5
Har hele designet.. det vil blive brugt på Modworld.dk, og du kan lige give mig dit website + mail så kommer du på Credits siden..
Avatar billede wollabella Nybegynder
27. februar 2002 - 14:49 #6
hvis i ikke har fundet ud af noget og der er penge i det så kontakt mig på

mc_mads@ofir.dk så snakker vi om det
Avatar billede cygnet Praktikant
27. februar 2002 - 14:50 #7
Lyder lækkert.

Site www.cygnet.tk
Mail cygnet@ingermann.dk

Du høre fra mig senere.

/cygnet
Avatar billede intrique Nybegynder
27. februar 2002 - 14:50 #8
Mc_mads, du får ikke penge :P
Avatar billede intrique Nybegynder
27. februar 2002 - 14:58 #9
Kanon, Cygnet, stay in touch :)
Avatar billede intrique Nybegynder
27. februar 2002 - 16:01 #10
Btw, icq: 101985447
Avatar billede intrique Nybegynder
27. februar 2002 - 17:08 #11
Zoon done?
Avatar billede cygnet Praktikant
27. februar 2002 - 17:17 #12
jepper.. lige ved..
Avatar billede cygnet Praktikant
27. februar 2002 - 18:01 #13
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 08:54 #14
Ohboy :P

Det er det vildeste Cygnet..Det er bare kan0n! Er der også en include fil til de sider der kræver at man er logget ind? Kontakt mig enten på sir_whoarang@hotmail.com / 101985447 med filerne/db'en! Ville du eventuelt være intereseret i at fortsætte dit arbejde med Modworld.dk for point/eventuelt penge??

/Light-SkY
Avatar billede cygnet Praktikant
28. februar 2002 - 09:01 #15
Jeps .. det er der da :-) Det bad du jo om.

Det ved jeg ikke lige lad - os snakke om det hvis det bliver aktuelt og når du ved hvad du skal have lavet. Men det er jo nok udelukket penge og bannerplads vi snakker om.

Jeg sender en mail når jeg kommer hjem fra arbejde.
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 13:52 #16
Indeed, Cyqnet.. reach me på ICQ..... ? ;) Og btw, jeg ved godt hva der burde laves.. hvis det skulle... well, snak med mig ? :)

Og sender du filerne or ?
Avatar billede cygnet Praktikant
28. februar 2002 - 14:02 #17
Jeps - lige så straks jeg kommer hjem fra mit fucking arbejde - træt af at være papirnuser....
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 14:28 #18
Ja, du burde programmere på et eller andet site... :D
Avatar billede cygnet Praktikant
28. februar 2002 - 14:32 #19
Har du pengene så er jeg frisk - selvom jeg nu mest er til det grafiske

/cygnet
www.cygnet.tk
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 15:02 #20
Mkay.. hvilke priser ligger vi på? eventuelt intereseret i feks penge på shop, banner ?
Avatar billede cygnet Praktikant
28. februar 2002 - 15:10 #21
Lad os tage den over ICQ - men shit - jeg kommer jo ikke hjem idag alligevel - skal være sammen med kæresten....
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 15:13 #22
Argh... :(

Jeg rejser på lørdag.. kan vi så ikke snakkes imorgen?

Skulle alligevel også afsted... måske ...
Avatar billede cygnet Praktikant
28. februar 2002 - 15:19 #23
Jeg kan godt sende selve brugersystemmet i nat - sammen med lidt forklarene tekst om hvordan det skal sættes op.

Angående det andet du havde i tankerne der skulle laves - hvis det er noget der haster kan du jo ringe til mig på 2720 7560.
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 15:23 #24
Ok.... hva er din timepris?
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 15:24 #25
jatak til nat tilbudet... hvis du gider ;)
Avatar billede cygnet Praktikant
28. februar 2002 - 15:41 #26
Har aldrig lavet ASP på time pris - men når jeg laver opdateringer af hjemmesider afregner jeg med 150 kroner i timen ex. moms - så det er vel noget i samme stil.

Med hvis du mangler et modul ala http://www.bilbyendanmark.dk/cygnewsbeta så har jeg det - er lige nu ved at lave cygmail - et rimelig gennemarbejdet nyhedsbrevmodul - lige beskrivelse af det

Dette monduls fordel er at det er meget mere end det navnet antyder. Her er kort om de ting som det tilbyder udover at sende nyhedsbreve til tilmeldte adresser.

Afsender adresse
Du kan helt individuelt fra afsending til afsending vælge afsender email adresse.

Grupper
Du har mulighed for at oprette specielle interrese grupper. F.eks. samarbejdspartenere og bestyrelse.

Standard breve
Det er muligt at sætte op til fem standard breve op med bestemt indhold. F.eks. til nye kunder.

Test mail
Lavet hvis nyhedsbrev skal gennemlæses af korreturlæser eller pr ansvarlig før det sendes afsted.

Udkast
Det at skrive et nyhedsbrev er ikke noget man kan gøre på fem minutter. Derfor har vi gjort det muligt at gemme dit udkast undervejs. Du opretter et udkast under - udsend nyhedsbrev.

Mangler du noget ?
Mangler du en funktion i dette mondul der vil gøre kommunikationen til dine kunder meget lettere - så kontakt os endelig.

Håber at høre fra dig - kommer på i nat.
Avatar billede intrique Nybegynder
28. februar 2002 - 16:45 #27
Det modul har jeg ikke lige brug for :))

Men kan godt lide ideen om kommentarer til news/rating system til artikler ... eventuelt noget du ville kunne gøre for point ??
Avatar billede cygnet Praktikant
01. marts 2002 - 00:25 #28
Nope - der skal penge på bordret for det system - ligger mange timer udvikling bag.

/cygnet
www.cygnet.tk
Avatar billede intrique Nybegynder
01. marts 2002 - 13:52 #29
Ok :)

Skal dog stadig væk ikke bruge det :D
Avatar billede intrique Nybegynder
01. marts 2002 - 14:57 #30
Hvilken side siger at man er logget ind? Altså & Username & ?
Avatar billede cygnet Praktikant
01. marts 2002 - 15:03 #31
fatter ikke dit spørgsmål - prøv at kigge på logonok.asp - og se hvad der er smidt ind i toppen der - du skal bare skrive det samme.