Avatar billede nikolajhansen Nybegynder
27. februar 2002 - 13:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Riva TNT2 M64...hjælp min skærm bliver stribet..?

Jeg har et problem mere med mit grafikkort..min skærm bliver blå og hvidstribet når jeg tænder min computer...?? hvad skal jeg gøre ved det, jeg kom også ved et uheld til at navngive min skærm Super VGA 1024x768, men før var den bare ukendt..er det måske DET der er grund til at den bliver stribet når jeg ER kommet ind i windows? og hvordan kan jeg lave om så den er 'ukendt skærm igen' ??
Avatar billede jones_net Nybegynder
27. februar 2002 - 13:46 #1
Prøv at starte op i fejlsikret tilstand, og sæt din skærm til Standard VGA... Måske kan det hjælpe...

Hvilket OS, og kan du selv finde frem til fejlsikret tilstand??

/J
Avatar billede zeroxer Nybegynder
27. februar 2002 - 13:47 #2
Prøv at geninstallere grafikkort driver!
Avatar billede zeroxer Nybegynder
27. februar 2002 - 13:48 #3
Prøv at se om dit grafikkort sider løst.. [eller måske nogle kabler]
Avatar billede jones_net Nybegynder
27. februar 2002 - 13:49 #4
Kan du egentlig se hvad der står på skærmen, eller er den helt fucked up?

/J
Avatar billede nikolajhansen Nybegynder
27. februar 2002 - 13:57 #5
Hold fast det her går stærkt det er sku rart at kunne få 12 svar på 2,5 minutter !, jeg kører med Windows 98, ja jeg kan jo prøve at køre den i fejlsikret..lad os prøve det..Jeg fortår ikke det her system med point kan nogen forklare mig det.. ja jeg kan godt se hvad der står inden den åbner windows..jeg når lige at se mit skrivebord men så kommer der striber ned over skærmen og man kan INTET se (ud over striber)..jeg geninstalerer driveren..TAK