Avatar billede stho Nybegynder
27. februar 2002 - 10:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

MP3

Når man har hentet en hel cd på nettet som en hel fil, findes der så et program der kan skille filen til enkelt numre
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2002 - 10:28 #1
Hmmm....hentet en CD på nettet? Hvor har du hentet den fra?
Avatar billede jimse Nybegynder
27. februar 2002 - 10:32 #2
nysgerrig. er med på en lytter
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. februar 2002 - 10:49 #3
Det lyder ikke særligt lovligt.
Avatar billede p3_denmark Nybegynder
27. februar 2002 - 10:56 #4
Du brænder den du på en cd, finder en brød kniv, og skærer den i småstykker.

Men det er nok ikke det bedste sted at spørge om sådan noget.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
27. februar 2002 - 11:00 #5
Cool Edit 2000 kan redigere det for dig... http://www.syntrillium.com/

Ellers kan du konvertere .mp3'en til .wav - og derefter f.eks. bruge det .wav-redigeringsprogram som du sandsynligvis har fået med dit lydkort...
Avatar billede tsocm Nybegynder
27. februar 2002 - 11:48 #6
el_barto >> jeg er ikke meget for at snakke om ulovligheder,,,

Men hele cd'er kan findes på "e æsel'et 2000" ..... du må selv gætte gåden... *GG*

prøv bl.a. at søg efter albums, eller cds (det er en sjov oplevelse) *gg*
Avatar billede krofar Nybegynder
27. februar 2002 - 12:53 #7
Jeg tror nu nok el_barto ved at man godt kan hente cdér igennem p2p programmer. Men Eksperten er ikke til for at give råd og vejledning om disse programmer.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
27. februar 2002 - 13:05 #8
krofar -> nu er det heller ikke lige det spørgsmålet går på...
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
27. februar 2002 - 19:32 #9
NEO(BRÆNDER PRO.= DU SKAL KLIPPE i sangende)  PIV PIV JEG SIGER IKKE MERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
27. februar 2002 - 19:35 #10
Jeg tror næsten, du mener ISO eller Cue. Nero kan brænde dem. eller prøv winISO (kan se hvad der er inde i filen)
Avatar billede lord-klaus Nybegynder
27. februar 2002 - 19:45 #11
prøv www.kandu.dk der er lidt mere af den, ja