Avatar billede okeedokee Nybegynder
27. februar 2002 - 10:17 Der er 28 kommentarer

Dygtig webdesigner søges

Vi søger en meget dygtig webdesigner, til design af nyt projekt. Du får ansvaret for udarbejdelse af hele websitets designskabelon og logo.

Vi tilbyder en betaling i form af 2-3.000 kroner, som evt. kan udbetales i HW eller lignende. Samtidig har du mulighed for at modtage flere løbende opgaver fra os.

Vi er erfarne og arbejder professionelt og hurtigt - så det er et krav at du også gør det.

Send en mail med nogle referencesider - så hører du fra os med flere info. Du skal helst bo i Københavnsområdet hvis vi skal mødes, men det er ikke et krav.
Avatar billede fireworld Nybegynder
27. februar 2002 - 10:19 #1
en kontakt email ville gøre nytte :)

skriv evt. til mc_mads@ofir.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2002 - 10:20 #2
2-3000 kr?

Det er ca 8 timers arbejde, tvivler på at det bliver særligt gennemarbejdet.

Er de 3000 inklusive moms?
Avatar billede lars_jensen Nybegynder
27. februar 2002 - 10:23 #3
http://www.ljweb.biz/?Ref=curriculumvitae

Kontakt : ljweb@ljweb.biz

/ LJ
Avatar billede cdc Novice
27. februar 2002 - 10:26 #4
Skriv en mail til cdc@get2net.dk så jeg ved hvor jeg skal sende mine referencer.

/cdc
Avatar billede cygnet Praktikant
27. februar 2002 - 10:34 #5
http://www.ingermann.dk/master
http://www.bilbyendanmark.dk/nybilindex
http://www.psykopaten.tk
http://www.hnie.tk

Er meget interreseret i at får betaling i hardware - min 300 mhz er ved at være lettere forældet

/cygnet
cygnet@ingermann.dk
http://www.cygnet.tk
Avatar billede fireworld Nybegynder
27. februar 2002 - 10:36 #6
www.hazher.dk
www.fireworld.dk
www.yallah.subnet.dk/newdesign

kig kun poå design de fleste har jeg er javascriptet fucket lidt. :)
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
27. februar 2002 - 11:10 #8
Jeg finder lige nogle designs frem, vent lige!!!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
27. februar 2002 - 11:31 #9
Hmm... Nogle hurtige designs er http://dream4.dk og http://v2.dream4.dk (der kommer flere).
P.S. Ingen af siderne virker endnu. Det er bare nogle ideer jeg har fået som jeg så leger lidt med ;-)
Avatar billede tow Nybegynder
27. februar 2002 - 12:08 #10
vil gerne kontaktes på tow@jentow.dk

bor ikke i stor kbh. men har masser refferencer etc...
Avatar billede peterheinzl Nybegynder
27. februar 2002 - 12:21 #11
Send info, så kigger jeg på det.
Mail: peter@cgi-shop.dk
web:  www.cgi-shop.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
27. februar 2002 - 12:30 #12
www.locturian.dk - kontakt mig evt. på loc@locturian.dk

Jeg har netop udført lign. arbejde for www.modulet.dk. Skriv evt. til torsten@modulet.dk hvis du vil have kommentarer om det jeg udførte for dem. - Eller kig på www.locturian.dk for andre referencer....
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 12:41 #13
lyder interessant
laver design i adobe photoshop og flash 5
en prøve på et design er www.geocities.com/animeguidedk
min mail famja229@post.tele.dk
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 12:44 #14
men var et ikke et indlæg til sharksforum ??
Avatar billede empty2 Nybegynder
27. februar 2002 - 13:27 #15
webdesigner....
HVad sker der med din side, hvis man vil trykke på menuen så skal man ramme en af bogsvaerne hvis men rammer midt i mellem sker der intet det skal du lige have ordnet...

Empty2....
Avatar billede empty2 Nybegynder
27. februar 2002 - 13:29 #16
Ja jeg ville da godt tage det her....
MEn desværre har jeg ingen referencesider, da jeg har lavet noget for mig selv og ikke for andre...

Nå men vi sez...

Empty2
Avatar billede webdesigner Praktikant
27. februar 2002 - 14:01 #17
empty2 det var kun en demo af min kunnen mellemrummet er fjernet i originalen arbejder stadig på en ortenlig server !!!!
Avatar billede empty2 Nybegynder
27. februar 2002 - 14:08 #18
Ja k...
VIlle bare sige det hvis du selv ikke vidste det...
Men det kan jeg se at du har...
Fint nok.... Ærgeligt at jeg vores server er nede så skulle du se min flash side... He he....

Har leget med flash og photoshop i 5 år....

Empty2....
Avatar billede ztorm Nybegynder
27. februar 2002 - 16:47 #19
*G* 5 år..
Avatar billede empty2 Nybegynder
27. februar 2002 - 17:07 #20
ja kun 5 der jeg selv er kun er lige blevet 18 hvad vil du have at jeg starter fra 6 år????

HVorfor har du der leget med det i 23år eller hva.....
HVis du griner, må jeg se nogle af dine mesterværker som du har fremsat på nettet....

Empty2...
Avatar billede cpufan Juniormester
27. februar 2002 - 18:43 #21
jeg tror nu ikke Flash har 5 år på bagen, eller hva?
hvornår kom Flash 1.0?
Avatar billede ztorm Nybegynder
27. februar 2002 - 21:31 #22
lol @ empty2, jeg mente ikke noget ondt med det, men Flash er ikke 5 år gammelt.
Avatar billede empty2 Nybegynder
27. februar 2002 - 21:50 #23
hmm nå ok....
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2002 - 21:18 #24
Det lyder spændende, kan se referancer på device.dk, I kan skrive til osj@device.dk hvis i er interesseret.
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
01. marts 2002 - 00:50 #25
Heysa. mit navn er michael thyrring! jeg er en Dygtig webdesigner! klik ind på www.pixelstorm.dk og så under Designs så kan du se hvem jeg har lavet designs for.. ex Chris - Nico Fra bigbrother den officiel website!
meget flot grafisk. osv

jeg er ked af jeg ikke har fået lavet dem i pop-up i nu men det kommer

Mvh
Michael Thyrring
Vognmandsmarken 65 3.th
2100 kbh Ø

Mobil: 606-pixel eller 606-74935
Email: Design@wpt.dk
Web: www.pixelstorm.dk
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
01. marts 2002 - 00:57 #26
pixelstorm>>"ratten" staves korrekt "retten" :-)
Avatar billede pixelstorm.dk Nybegynder
01. marts 2002 - 01:07 #27
thanks.
Avatar billede ravencmp Novice
06. maj 2002 - 09:33 #28
Hmm lyder da lovende ...

Jeg har en del erfaring i javascript, html, css og med grafikbehandling i adobes programmer (bl.a. photoshop)

Så hvis du kan bruge mig så kontakt mig på mastercrypt@computer.dk med emnet webmasterhjælp, så finder vi ud af noget