Avatar billede ynwa Nybegynder
26. februar 2002 - 22:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2000 router

er der nogen der ved hvordan man sætter en router op på en 2000 server med 2 netkort, eller et sted hvor der en en udførlig beskrivelse af dette
Avatar billede arkivaren Nybegynder
26. februar 2002 - 22:56 #1
Avatar billede ynwa Nybegynder
27. februar 2002 - 07:42 #2
cisco hvad har det med software router på en 2000 server at gøre
Avatar billede grinderslev Praktikant
27. februar 2002 - 10:06 #3
Øh..... Hvilken router er det?

Hvis det er deling at internet forbindelse du har gang i, så kik her: http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics2k/index.htm
Avatar billede ynwa Nybegynder
28. februar 2002 - 09:58 #4
det er en DCér server og den skal route mellem 2 netværk, men er der ikke noget med at det kan være noget bøvl at bruge en Domain controller
Avatar billede grinderslev Praktikant
28. februar 2002 - 19:59 #5
Næh... det kører fint her.... Du peger bare på den med default gateway fra de andre maskiner. Hvis ellers dine ruter er iorden på DCeren, så kører det (route print    fra en dos prompt).
Avatar billede ynwa Nybegynder
04. marts 2002 - 15:44 #6
hest