Avatar billede jonas_h Nybegynder
26. februar 2002 - 21:01 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Flere besøgende, tak!

Hej alle!

Jeg har lavet denne side, men forstår ikke hvorfor der ikke er flere besøgende på den... Er det fordi jeg ikke har eget domæne?

Hvad synes I ellers om siden? Er der noget som skulle laves om?

På forhånd tak!
Jonas
Avatar billede mr_zecan Nybegynder
26. februar 2002 - 21:02 #1
Hvad er det for en side
Avatar billede rune_c Nybegynder
26. februar 2002 - 21:02 #2
denne side??? hvilken....
Avatar billede mufboy Nybegynder
26. februar 2002 - 21:02 #3
Hva for en side?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2002 - 21:02 #4
zrcan -> good one :)
Avatar billede mr_zecan Nybegynder
26. februar 2002 - 21:02 #5
Url til siden
Avatar billede repsac Nybegynder
26. februar 2002 - 21:03 #6
=>jonas_h: rigtig god side... man forstår faktisk ikke hvorfor du ikke har et væld af besøgende... ;o) *ROFL*
Avatar billede mr_zecan Nybegynder
26. februar 2002 - 21:04 #7
repsac >> hvordan kommer man ind på siden??
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 21:07 #8
Jeg har også en side. Den er her:

Der er heller ikke mange besøgende. hvorfor mon??
Avatar billede xenophobia Nybegynder
26. februar 2002 - 21:07 #9
LOL
Avatar billede mr_zecan Nybegynder
26. februar 2002 - 21:08 #10
HeHe
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 21:08 #11
Det er nok denne: http://www.click-it.subnet.dk

Fra et af hans andre spørgsmål...
Avatar billede xenophobia Nybegynder
26. februar 2002 - 21:09 #12
Det er der sq heller ikke på min!?

A:\Min hjemmeside.dk\minstartside.html

og jeg har da .dk-domæne! =)
Avatar billede jonas_h Nybegynder
26. februar 2002 - 21:13 #13
For satan da også! Jeg glemte adressen!
http://www.hifi-news.subnet.dk/main.htm
Nå, men her er den så......
Håber ikke jeg har glemt mere.
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 21:14 #14
Hvis det er click-it, så er det måske fordi den er lidt kedelig.
Men hvad har du gjort for at få den kendt?
Hvis du ikke har gjort noget er det nok lidt svært at nogen skulle vide at der lige var en side der hed det du har skrevet.

Men jeg tror også at en stor del af det har noget at gøre med at det er en subnet-side.
Jeg ville aldrig få lavet noget jeg skulle betale penge for, når firmaet har det på en subnet-side. Gør det ret uprofessionelt!!
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 21:14 #15
okay, så se lige bort fra ovenstående :o) Det var til click-it :o)
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 21:16 #16
Okay, kedeligt indhold og stadig det med subnet - få dig et domæne navn...
Avatar billede jonas_h Nybegynder
26. februar 2002 - 21:16 #17
jonas- > Jeg har overvejet at skaffe et domæne, men har ikke helt check på hvor man skal gøre det! Og desuden er click-it.dk allerede taget :o(
Avatar billede jonas_h Nybegynder
26. februar 2002 - 21:17 #18
Indholdet er jo ikke kedeligt for dem som interesserer sig for det...
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 21:18 #19
jonas_h: jeg troede at du ville have click-it.subnet.dk vurderet, det var derfor jeg nævnte den!...
Avatar billede jonas- Nybegynder
26. februar 2002 - 21:19 #20
Hehe, nååh nej :o)
Men jeg synes det er kedeligt :o)

Men det er helt sikkert fordi det ligger på subnets sider. Hvis du kigger på samtlige subnets sider tror jeg ikke du kan finde én der har over 70 besøgende om dagen....
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. februar 2002 - 22:02 #21
jonas- >> Du gør regning uden vært, der er over 30 subnet-sider bare på chart der har over 70 besøgende om dagen, nogle over 400!

http://www.chart.dk/seek.asp?mode=doseek&originator=seekbox&seek=subnet&seek_erotik=on

Man kan ikke undskylde manglende besøgende på grund af det.

Men Jonas (spørgeren) hvis du ikke har noget mod reklame på din side, skulle du måske overveje dette tilbud:
http://www.internetplads.dk/default.asp?newsid=22
Avatar billede volder Nybegynder
27. februar 2002 - 09:49 #22
Måske er dette irrelevant men hva´med nogle lidt sjovere farver ???
De eksisterende er lidt kedelige
Avatar billede and.vang Nybegynder
27. februar 2002 - 15:13 #23
For at få flere besøgende, kan du evt. lave metatags, så søgemaskinerne finder dig nemmere. Du kan lave dine metatags i en håndevending på www.metamaten.dk

Jeg ved ikke om du kender til Google's pagerank, men det er i korte træk den rækkefølge siderne bliver vist på når man søger på en ting, i google. Det kunne f.eks. være High-Fidelity. Men den måder google 'ranker' på er ved at finde ud af hvor mange links der fører til den pågældene side, altså en anderledes måde at finde ud af hvor populær den er. Så det gælder om at skabe sig et godt ry, så andre linker til din side. SÅ kommer du i al fald længere op på søgemaskinerne!!

/Anders
Avatar billede airforce1 Nybegynder
28. februar 2002 - 21:30 #24
Tillader mig lige at komme med en lille sidebemærkning:

Jeg startede Subnet op i sin tid og var med et pænt stykke af vejen til jeg blev købt ud. Allerede i starten af subnet´s leveperiode var der mange hjemmesider der havde rigtigt mange besøgende. Også flere besøgende en dem man kan se på chart. Desværre forsvandt en del af de brugere dengang mine tidligere partnere besluttede sig for at fjerne muligheden for at benytte forskellige former for scripts, fordi det gav problemer (OS=MS).

Selvom jeg ikke længere har admin adgang skulle det undre mig hvis der ikke stadig er subnet brugere der har 1000+ besøgende om dagen.

Mvh
Michael
Avatar billede runeevers Nybegynder
05. marts 2002 - 12:03 #25
jonas_h >> Var det ikke hifi-news der skulle vurderes?

Syntes persoligt at siden er meget brugbar og overskuelig.

Måske ville det gøe underværker med:

1. Jo, et .dk domæne. www.hifi-news.dk og www.hifinews.dk er begge ledige.

2. Lidt mere interaktivitet så brugerne kommer igen, evt et forum der virker ;-)

Hvis du vil have et billigt sted at hoste den istedet for subnet, kan jeg anbefale www.cliche.dk

Det kan du få hostet din side for en flad femmer om måneden.

/r
Avatar billede jonas_h Nybegynder
05. marts 2002 - 13:16 #26
Runeevers >> Jo det var Hi-Fi News som skulle vurderes... Jeg har faktisk allerede bestilt et domæne hos Cliche :o) Så jeg venter bare på at de får det op og køre!
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:20 #27
Lukker du snart spørgsmålet?