Avatar billede nopa Nybegynder
26. februar 2002 - 20:52 Der er 9 kommentarer

Kan ikke køre Open GL i counter strike

Hej jeg har et problem med Counter-Strike.
Igår instalerede windows XP og da jeg så skulle så samme dag skulle. ind og spille counter-strike nu kan jeg ikke køre open Gl der stos at mit grafikkort ikke  var tildelt denne egenskab hvilket undre mig når det er et geforce 2 mx 400
Inden da kunne jeg udemærket køre open glide og dengang havde jeg windows 98
Hvordan løser jeg problemet ??
jeg håber i kan hjælpe mig.

med venlig hilsen : Simon Jul Andreasen
Avatar billede invalid Nybegynder
26. februar 2002 - 21:18 #1
Jeg har samme grafikkort som dig, og jeg køre OpenGL uden probs. Jeg har godt nok Win ME, men min bofælle har samme grafikkort og bruger også OpenGL , han har Win XP.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. februar 2002 - 21:19 #2
hvis du ikke kører med 23.12 driveren, så hent den her:
http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. februar 2002 - 21:20 #3
(det er mig der er bofællen ;0)
Avatar billede nopa Nybegynder
26. februar 2002 - 21:24 #4
tror i det vil hjælpe at re-install Counter-strike
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. februar 2002 - 21:32 #5
nope, det vil det næppe - men prøv nu at instsallere 23.12-driveren! Den virker fint ved mig! og jeg kører jo som bekendt xp
Avatar billede sukos Juniormester
26. februar 2002 - 22:02 #6
Har også samme kort, og jeg får ikke den driver til at fungere på min XP pro.

Bortset fra det, er det forkert kategori! :o)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. februar 2002 - 22:03 #7
sukos >> hvilken driver kører du med da??
Avatar billede Noone Nybegynder
26. februar 2002 - 23:04 #8
Prøv at checke din webserver opsætning? Eller det har måske ikke noget med din webserver at gøre?

"Du er her : Eksperten : Webservere : Generelt : Kan ikke køre Open GL i counter strike :"

Jeg er IKKE intereseret i at få mails om opsætningen af CounterStrike, hvis jeg var det, havde jeg tilmeldt mig den kategori! TÆNK FØR DU POSTER!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:15 #9
lukketid?!