Avatar billede nimse Nybegynder
26. februar 2002 - 19:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

bootning

jeg har problem
har lagt Xp ind og 98 se ind men nu kan jeg ikke vælhe mellem mine operativ systemmer
hvordan gør man sådan at man kan vælge mellem dem ??

min boot.ini fil ser sådan her ud

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS.XP
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS.XP="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect
Avatar billede foodear Praktikant
26. februar 2002 - 19:09 #1
Spørgsmål må kun oprettes én gang!
Avatar billede nimse Nybegynder
26. februar 2002 - 19:11 #2
i know men der kom jo ingen svar og så tænkte jeg at så oprettede jeg et spørgsmål næsten magen til men man får bare lift flere point
Avatar billede foodear Praktikant
26. februar 2002 - 19:13 #3
Du kan jo bare tildele flere point!
Avatar billede nimse Nybegynder
26. februar 2002 - 19:14 #4
det kan man jo ik
Avatar billede foodear Praktikant
26. februar 2002 - 19:15 #5
Og hvis du godt vidste det, så bryder du jo bevidst reglerne her på Eksperten, det kunne jo udløse en anmeldelse...
Avatar billede foodear Praktikant
26. februar 2002 - 19:16 #6
Det kan du da i det spørgsmål med de 60 point, sætter du bare pointene op.
Avatar billede lakso Nybegynder
26. februar 2002 - 19:16 #7
loooooooooool, så nu passer du bare på! ellers kommer pentagon efter dig nimse!
Avatar billede halifax Nybegynder
27. februar 2002 - 00:21 #8
Du skulle have instlleret i modsat rækkefølge for at få multiboot. Altså først 98SE og dernæst XP. Hvis du gerne vil have denne multiboot, så formater og installer forfra.
Avatar billede lakso Nybegynder
27. februar 2002 - 17:59 #9
Du kan jo prøve at boote på din windowsXP CD, og så se om du ikke der har mulighed for at vælge noget med hvordan den skal boote... Hvis den ikke har det, ved jeg i hvert fald der er et andet program der kan, kan ikke lige huske det, men hvis det er nødvendigt kan jeg prøve at finde det frem...
Avatar billede nimse Nybegynder
28. februar 2002 - 12:46 #10
ej bare glem det jeg formatere squ da bare lortet
Avatar billede halifax Nybegynder
28. februar 2002 - 16:03 #11
Den løsning, du vælger, er nøjagtigt hvad jeg foreslog. Det svar afviser du, men akcepterer lakso, som du ikke kan bruge til noget. Hvor er logikken?