Avatar billede manon Nybegynder
26. maj 2000 - 05:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tænker du i Xdsl baner? STOP og kig her!

Når venner - nu sker det - ADSL krigen bryder ud.

Jeg har netop modtaget en mail fra Worldonline, hvori de tilbyder samme pris og opgradering til gamle kunder, ligesom CC.

Læs mere på:http://services.worldonline.dk/bestil/xdsl/

Håber denne info er til nogens nytte *s*

\manon

Hvis jeg må tilføje noget personligt - hos worldonline får man en Cisco 677 Router som koster kassen og hvis man har 2 eller flere pc´er i stuen, kan man via en billig HUB dele Internetforbindelsen - uden dikkedarer. Dvs at det har ingen betydning om den ene er on/offline eller har tændt/slukket for sin PC - du logger dig bare på nettet og deler linien.

PS: jeg er ikke ansat hos Worldonline, men burde faktisk sende dem en regning for denne reklame *LOL*
Avatar billede manon Nybegynder
26. maj 2000 - 05:31 #1
Nå ja - det kan nemt misforståes.

Routeren tilhører ikke dig, men er udlånt af worldonline, så hvis du skulle ud og købe en cisco router ville det koste dig knapper. *s*

Det du bare slev skal have er et 10/100 mb netkort.
Avatar billede mora Nybegynder
26. maj 2000 - 07:15 #2
Kan du ikke lige vidersende den mail til jan@webii.dk  - jeg får leveret forbindelse fra WOL på tirsdag...
Avatar billede einstein Nybegynder
26. maj 2000 - 07:39 #3
2048/512 kbit fast ADSL-forbindelse
Trafik pr. måned:  Ubegrænset
Oprettelse:  kr. 2000
Pris pr. måned:  kr. 995  (kr. 796 ekskl. moms)

ER I GALE.......hos tele.dk og CC koster en 1Mbit 1000kr og hos WOL for du en 2Mbit for samme pris.......
Avatar billede phylox2 Nybegynder
26. maj 2000 - 14:24 #4
Hehhe ... det er lækkert!! ... så bliver vi andre måske opgraderet fra en 256 k/bits til en 8 m/bits inden krigen er ovre :) (ønsketænktning - men det går den rigtige vej)
Avatar billede manon Nybegynder
05. juni 2000 - 10:39 #6
Nå - jeg lukker lige spm for en god ordens skyld.
Avatar billede mora Nybegynder
07. juni 2000 - 11:11 #7
Jeg har fået den mail nu, fra WOL :)