Avatar billede bigbucks Nybegynder
26. februar 2002 - 16:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flere brugere logget på samtidig

Jeg er lige skiftet til WinXP - hovedsageligt for at have mulighed for at kunne være flere bruger logget på samtidig (min kone skal lige kunne tjekke mail mens jeg er på toilettet!).
Problemet er bare, at det er ikke muligt for nummer 2 bruger der logger sig på at komme på nettet (medmindre den anden er logget helt af).
Jeg har kabelmodem og bruger et lille program der hedder cableconnect til at komme på med (eller er det min firewall - Sygate Personal Firewall der giver problemer).
Avatar billede niels4220 Nybegynder
27. februar 2002 - 00:08 #1
jeg vil nok sige at det er din cableconnect der er problemet da jeg ikke har haft problemer med at flere bruger er logget på..jeg er pt på dk-tv kabelnet.
husk at tjekke din log på din firewall så kan du jo se om det er den som har lukket for konen.
jeg kan kun sige at jeg har haft mange problemer med XP'en men dette er ikke en af dem...
Avatar billede bigbucks Nybegynder
29. august 2002 - 18:13 #2
Eksperten har mindet mig om at jeg ikke har svaret dig.
For at være flink giver jeg dig point - du nævner da det med Firewall'en. Det var den det var galt med, da den ikke understøttede "fast-switching" på XP.
Men der er nu kommet en ny version af min firewall (som kan anbefales) som kan håndtere det.