Avatar billede planethunter Nybegynder
26. februar 2002 - 16:48 Der er 2 kommentarer

TCL scripting

hej .. jeg har en del bots og jeg tænkte på om det var muligt at lave et tcl script der kunne holde styr på mine botter på min hjemmeside.. fx. så jeg kunne se hvilke botter der var online og hvilke der ikke var og hvis de nu ikke var så ville den vise hvad deres quit msg var.. jeg tænkte at dette script skulle køre på min hub bot.

den skal skrive det ned i en html fil med det samme og så oploade html-filen til min webhoster :) det sidste burde jo ikke være noget i skal hjælpe mig med.. men det var bare hvis i lige havde et tcl script der også gjorde det :)

opsumering:
script der opfanger mine bots online status og hvis der er en bot der kommer online eller går offline skal den opdatere html-filen
Avatar billede planethunter Nybegynder
26. februar 2002 - 16:50 #1
de bots den skal lede efter og se om går offline/online er de bots der er linket op mod den.. alle dem der har b flag
Avatar billede bjornicle Nybegynder
26. maj 2003 - 21:35 #2
Har du faaet lavet dette ?