Avatar billede quak.dk Nybegynder
25. maj 2000 - 22:52 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Gæstebogs vurdering

Hej hvis i ville komme med jeres mening om denne gæstebog kunne det være kanont...

Jeg regner med at lave det en multi bog, det vil sige at alle kan få en til deres hjemmeside.... Jeg ved grafikken ikke er fed,,,, Men den er der ved at blive lavet om på.... Tom Sommer fra www.tsn.dk er igang med noget design.. Han er kanon til det, så det skal nok blive godt...

Skriver gerne hvad i mere ville ha på gæstebogen. Og rettelser...

P.S Der er en admin funktion..

P.P.S Gæstebogen kan ses på.....
http://www.fuglevig.dk/x-web/beta/test/default.asp

Håber nogen indput
Avatar billede tomsommer Juniormester
25. maj 2000 - 22:56 #1
Og det I ser på www.tsn.dk er IKKE mit site.. det er min host der ikke fatter at uploade det rigtige site
Avatar billede quak.dk Nybegynder
25. maj 2000 - 23:00 #2
Men ellers normalt er den, den fedeste site.. Jeg har set i Dk
Avatar billede tomsommer Juniormester
25. maj 2000 - 23:00 #3
Takker :o)
Avatar billede snoop Nybegynder
25. maj 2000 - 23:02 #4
Hej Andreas.....

Ville det ikke være en god ide også at lave en på 100% dansk? Da nogle (fx mig) laver en side på 100% dansk, og så får en gæstebog på engelsk.
Avatar billede quak.dk Nybegynder
25. maj 2000 - 23:09 #5
Det vil der også komme i fremtiden, så man kan vælge sprog.. Fx Fransk tysk svensk osv
Avatar billede quak.dk Nybegynder
25. maj 2000 - 23:42 #6
Du kan ikke lægge et indlæg i da min server er fucket op... Der er ikks skriverettigheder.. Bliver ordnet imorgen eftermiddag kl ca. 13
Avatar billede freeweb Nybegynder
26. maj 2000 - 00:03 #7
Mine krav til den ideelle gæstebog:
Man vælger selv teksten og dermed også sproget til felterne.
Man vælger selv hvilke felter man vil have med.
Man har mulighed for selv at bestemme font og baggrundsfarve- eller billede, samt indsætte en overskrift, så gæstebogssiderne passer til resten af hjemmesiden.
En gæstebog med lidt andre tekster er jo et udemærket debatforum.
Uffe :-?
Avatar billede quak.dk Nybegynder
26. maj 2000 - 00:10 #8
Muligt... Det med billede... Det må du forklare lidt nærmere
Avatar billede tomsommer Juniormester
26. maj 2000 - 00:12 #9
baggrundsbillede!

<body Background>
Avatar billede motu Nybegynder
26. maj 2000 - 00:42 #10
Hvis man vil ha en gæstebog i f.eks php
skal man så installere MYSQL?
Avatar billede tomsommer Juniormester
26. maj 2000 - 00:47 #11
spørg dem I PHP :)
Avatar billede kbruun Nybegynder
26. maj 2000 - 02:00 #12
Gee !
Avatar billede fico Nybegynder
26. maj 2000 - 10:16 #13
Meget flot lavet.....den er måske lige lidt for simpel.
Men Den ser fed ud.
8@13
Avatar billede sonne Nybegynder
26. maj 2000 - 10:37 #14
Hej...

Jeg synes ikke det er nødvendigt med alle de "tekniske" felter som du stiller op - og skal det endelig være så lav dem til et hoved på hvert indslag i gæstebogen.
"Hov did you find us" er helt tåbelig i en gæstebog
lisom
"Rating" slet ikke passer i en gæstebog

Hilsen
Aksel
skrev jeg i din gæstebog og når jeg så trykkede på submit knappen kom disse linjer:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query.

/x-web/beta/test/process.asp, line 66

Aksel
Avatar billede sonne Nybegynder
26. maj 2000 - 10:41 #15
se et andet eksempel på en gæstebog.
f- fra min kontakt side
http://www.sonne.subnet.dk/kommunikationform.html
er det et link til gæstebogen

Aksel

Avatar billede quak.dk Nybegynder
26. maj 2000 - 10:50 #16
Hej sonne´, rating tingen skal bruges til hjemmeside egerens.. Så besøgende kan afgive deres mening, vilket jeg synes passet fint

Den fejl du får.. Har jeg også beskrevet længere nede, at jeg mangler skriverettigheder så DB, kan ikk blive åbnet endnu, men det ville blive fixet snart
Avatar billede quak.dk Nybegynder
26. maj 2000 - 10:52 #17
fico hvordan er den for simpel...?
Avatar billede freeweb Nybegynder
26. maj 2000 - 13:14 #18
Faktisk er jeg kun interesseret i felterne "Navn" og "Adresse" i en gæstebog/debatside.
Andre oplysninger kan jo bare skrives i teksten.
Jeg tror for mange felter kan skræmme nogen fra at skrive, - også selvom de ikke er "reqired".

Til Aksel
Den ser jo lovende ud,- men:
Kan man fjerne felter man ikke er interesseret i, og kan man fjerne de engelske tekster?
Hvor finder jeg den?
Uffe
Avatar billede freeweb Nybegynder
26. maj 2000 - 13:16 #19
Undskyld det staves required.