Avatar billede robse Nybegynder
25. maj 2000 - 22:21 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

WorldOnline kontra Get2Net ???

Hejsa !

Nu er jeg ved at være så ufattelig frustreret over WorldOnline så jeg overvejer at skifte til get2net som tilbyder meget lig priser, men er det det værd at skifte. Er opkoblingen mere stabil og hurtigere end hos WorldOnline (kan i hvert fald ikke være dårligere !!!)

Jeg spørger mest fordi det er et værre BØVL at skulle til at skifte e-mail adresse, og hvis jeg ikke får noget ud af det så gider jeg ikke gennemføre det.

Håber at Get2Net holder !!!!!

MVH

Robert H
rohoegh@worldonline.dk
Avatar billede phylox2 Nybegynder
25. maj 2000 - 22:27 #1
Du logger da bare på en gang imellem på WOL for at beholde emailen ... så virker den da fint!
Avatar billede stigc Nybegynder
26. maj 2000 - 00:06 #2
Hej

Jeg startede for 2 år siden hos get2net. Har altid været tilfreds med det. Men da worldonline kom med deres kanonpriser hoppede jeg selvfølgelig med på bølgen. Jeg må indrømme at jeg kunne mærke forskel på hastigheden. Nogen bestemte sider i USA og også nogen bestemte dansk sider, var der utrolig lange svartider på. Bla. "www.chart.dk". Jeg ved ikke om jeg var uheldig og kom på en overfyldt pulje (kan man overhoved dette?), men blev ved pga af de lave priser. Da get2net satte deres priser ned så de matchede wol's priser pånær 1 øre, er jeg hoppet tilbage igen. Jeg har aldrig problemer med lange svar tider hos dem. Desuden er de den enste med 20 mb hjemmeside hvor trafikken må være 100 mb/dag.

Med hvad med cybercity. De er jo lige kommet med et nyt tilbud. 1 time hver dag for 100 kroner om måneden! Hvis deres forbindelse er iorden tror jeg at jeg hopper der over.

http://www.cybercity.dk/produkter/fastpris/#1
Avatar billede phylox2 Nybegynder
26. maj 2000 - 00:09 #3
Forbindelsen er okay .. nogle gange er der dog en del press på deres systemer og man skal kalde op et par gange - ellers er jeg godt tilfreds (har selv FastPris120 ... men får snart xDSL) :)
Avatar billede coolidk Nybegynder
26. maj 2000 - 08:46 #4
Get2net holder!

-dEnnis

Heyja Get2net
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
26. maj 2000 - 09:12 #5
Jeg er meget tilfreds med get2net efter 2 år som kunde.......er nu skiftet til Stofanet
Avatar billede shandler Nybegynder
26. maj 2000 - 09:16 #6
Jeg får den bedste opkopling hos get2net, og har aldrig haft problemer.
Jeg har prøvet tre andre udbydere (tdk,wol også en jeg ikke kan huske og der fik jeg dårlig opkobling), så jeg holder med dEnnis. Get2net holder.
Også har supporten altid været god, hvis der var noget. Prøv det, prøv det, prøv det.
Shandler
Avatar billede sonne Nybegynder
26. maj 2000 - 10:13 #7
ufattelig frustreret over WorldOnline

beskriv hvad der er problemet

Aksel - tilfreds worldonlinebruger
Avatar billede maniacdog Nybegynder
26. maj 2000 - 13:27 #8
World Online er der ikke noget i vejen med (i hvert fald ik her) - Jeg har altid haft World Online som min internetudbyder og de virker egentlig rimlig godt syntes jeg. Desværre må jeg indrømme at efter de er begyndt og reklamere mere så har de også fået flere kunder og dermed også en lidt langsommere forbindelse. Det er lidt surt, men alligevel kører det pænt godt.
Jo jeg har tænkt på og skifte, men til sidst så ender man med flere kontier end man kan tælle og det er ikke noget jeg har lyst til.
Nogen klager over det ene og det andet, men hvor slemt er det egentligt hvis man har f.eks. ADSL eller tja?
Hvad har i egentlig for en forbindelse?

-Maniacdog-
Tilfreds World Online bruger.
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
26. maj 2000 - 15:40 #9
Avatar billede sonne Nybegynder
26. maj 2000 - 16:44 #10
se lige
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=17811

Aksel - tilfred og stolt WorldOnlineBruger
Avatar billede nebakke Nybegynder
27. maj 2000 - 13:59 #11

  Jeg har efterhånden fået afårøvet begge parter en del, og er efterhånden nået frem til at alt til trods får man i MIN erfaring en noget bedre forbindelse gennem get2net, worldonline havde en tendens til at flowstoppe noget så grusomt, smide mig af efteren 5-10 minutter i peakperioderne, og til at kræve at man ringede op en 4-5 gange før man kom igennem, altsammen kombineret, i MINE øjne FULDSTÆNDIGT uacceptabelt hvis man er nogenlunde fast bruger af nettet. Min get2net konto har som sagt til gengæld kørt mere eller mindre upåklageligt, uden at skulle ringe op flere gange for at komme igennem, og med en hastighed som worldonline ikke har kunnet følge med på. Det er abre MIN erfaring, så jeg må nok erklære mig enig med cooliDK =O)

  -nebakke
Avatar billede thoeger25 Nybegynder
02. juni 2000 - 22:46 #12
Hvis i tænker i at skifte internet abb. SÅ:
DON'T EVEN THINK ABOUT CYBERCITY.. de er lorte langsommme og det siger jeg enda selvom jeg skiftede fra 33.6 modem til isdn samtidig med at jeg skiftede fra mobilix til cybercity...
Avatar billede neess Nybegynder
03. juni 2000 - 22:42 #13
Jeg har aldrig haft problemer med wol.Har prøvet telia og andre mærker.Men wol er lige så hurtig.Er aldrig blevet smidt af. Men måske skulle du over veje noget adsl.Det er sku hurtigt..Og til en god pris.
Avatar billede coolidk Nybegynder
05. juni 2000 - 12:40 #14
GO nebakke!!!
Avatar billede nebakke Nybegynder
05. juni 2000 - 12:49 #15
heheheh CooliDK takker ;O)