Avatar billede jzh Praktikant
25. maj 2000 - 21:47 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

God hjemmeside-server!

Hej til alle jer fortvivlede hjemmeside-plads-ledere.
Et godt sted er Eccentrix.Com.

- En hurtig server!
- God plads!
- Fed editor!
- Ingen banner-reklamer!
Avatar billede einstein Nybegynder
25. maj 2000 - 21:57 #1
Er det FTP-server? og hvor meget plads?
Avatar billede nof Nybegynder
25. maj 2000 - 22:03 #2
hvad er spørgsmålet?
Avatar billede einstein Nybegynder
25. maj 2000 - 22:09 #3
Kan man bruge FTP til at uploade til den? eller er det noget html-crap?

Og hvor meget kan man fylde på?
Avatar billede tommyv Nybegynder
25. maj 2000 - 22:35 #4
Den side ser noget betænkelig ude...

Tommy
Avatar billede jzh Praktikant
26. maj 2000 - 12:38 #5
Den er fed fordi at man har sig egen htmleditor (online).

- Desuden er det gammeldags og slet ikke moderne at bruge ftp, siden bliver også grim af det!

Nej, det var ikke noget spørgsmål, det var bare en kommentar!
Avatar billede einstein Nybegynder
26. maj 2000 - 18:14 #6
SIden hvornår bliver siderne grimmere af at bruge FTP?????

Er du helt sikker på at du ved hvad du snakker om?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
26. maj 2000 - 22:01 #7
er det ikke moderne at bruge ftp, hmm så er det sku ikke til særlig proff/advanceret brug
Avatar billede aot Nybegynder
29. maj 2000 - 08:34 #8
Ja, jeg vil også godt vide siden hvornår siderne bliver grimmere af at bruge FTP ???????
Avatar billede jzh Praktikant
29. maj 2000 - 10:24 #9
OK, de bliver sikkert flotte, men det tager sgu lang tid!

- Jzh
Avatar billede einstein Nybegynder
29. maj 2000 - 20:08 #10
FTP har sq ik' en skid med udseendet at gøre, og hos mig kan jeg tvinge min upload op på 128 kbit/sec med FTP hvor den HØJEST ligger på omkring 110Kbit/sec hvis jeg bruger en eller anden html-baseret uploader.

DET HOLDER IKKE.

og  i øvrigt er det jzh's første spm.......... fake?
Avatar billede jzh Praktikant
30. maj 2000 - 20:20 #11
OK, ok einstein, du vinder, men så vil jeg sgu også gerne se din FTP-UPLOADEDE hjemmeside!!
Avatar billede hmmm¿¿¿??? Nybegynder
30. maj 2000 - 20:37 #12
Avatar billede einstein Nybegynder
30. maj 2000 - 20:41 #13
se bare Jacob (hmmm¿¿¿???) har også fattet at hive de gode sider frem ............men måske er min xfejls nok ikke den bedst designede.

MEN STADIG

Avatar billede jzh Praktikant
31. maj 2000 - 17:29 #14
Hm...
http://www.tfkclan.cjb.net/ - ikke noget fund!
http://www.1-2-3-rul.cjb.net/ - Virker ikke!
http://www.xfejls.cjb.net/ - Kan laves i HTML!

- Ellers andet! *GG*

Men jeg ville gerne vide om der ikke var nogen som gad at gå ind på min hjemmmeside, www.jens.dht.dk - og forklarer mig hvorfor min DropDownbox ikke virker?!
Avatar billede einstein Nybegynder
31. maj 2000 - 18:29 #15
Øhhhhhhh prøv igen, de virker altså her. OG xfejls er lavet i HTML.
Avatar billede jzh Praktikant
31. maj 2000 - 20:46 #16
Einstein, vil du hjælpe mig?

Jeg skal have lave en dropdownbox i min menu på www.jens.dht.dk - og den virker sq ikke! :-)
Avatar billede einstein Nybegynder
01. juni 2000 - 08:48 #17
ehhhhhh jeg er ikke lige den HELT store programmør så spørg en anden.
Avatar billede jzh Praktikant
02. juni 2000 - 17:59 #18
Einstein, oki, men kender du så en anden god programmør?
Avatar billede netsjov Nybegynder
15. juni 2000 - 14:17 #19
jzh>> jeg brugere følgene javascript kode til min dropdown menu på www.netsjov.nu:

<script language="javascript">
<!--
function Change() {
if (window.document.form.go.value != '#-#') {
ifam.location.href=window.document.form.go.value;
}

//-->
</script>

Ifam er navnet på den frame siden skal ånes i.

når koden er indsat i på din side kan en dropdown bog se sådan du:

<select name="go"
          onChange="Change()" size="1"
          style="font-face: arial; background-color: rgb(15,72,192); background-attachment: scroll; background-repeat: no-repeat; color: rgb(255,255,255); font-weight: bold; font-style: normal; font-variant: normal; text-transform: none; text-decoration: blink; float: 0; font-size: 10; background-image: url('img/bg3.gif'); border: 1px solid rgb(0,0,0); margin: 0; padding: 0; background-position: center bottom">
            <option value="#-#">Indhold</option>
            <option value="frame-1.asp">&nbsp;Startside</option>
            <option value="sms">&nbsp;Sms</option>
            <option value="e-kort">&nbsp;E-Postkorts</option>
            <option value="scoretricks">&nbsp;Scoretricks</option>
            <option value="billeder">&nbsp;Sjove billeder</option>
            <option value="downloads">&nbsp;Downloads</option>
            <option value="jokes">&nbsp;Jokes</option>
            <option value="info">&nbsp;- Info</option>
            <option value="info/reklame.asp">&nbsp;Reklame</option>
            <option value="info/kontakt.asp">&nbsp;kontakt</option>
          </select>

desuden har dette script denne smarte funktion at du kan lave et punkt i menuen som ikke er en link, denne skal have value="#-#"

Mvh
Anders
Webmaster@netsjov.nu
www.netsjov.nu