Avatar billede arkibal Nybegynder
25. maj 2000 - 20:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WinAmp effekter i Delphi...

Er der nogle som ved hvordan man kan bruge de visuelle effekter fra WinAmp i et Delphi program.

Det er i forbindelse med en medie afspiller.
Avatar billede pellelil Nybegynder
02. juni 2000 - 11:36 #1
Først og fremmest vil jeg sige "held og lykke". Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men jeg tror umiddelbart at du er nødt til at "bilde de visuelle eftekter ind" at dit program ER WinAmp, og så er det et spøgsmål om at dit program og "de visuell effekter" komminikere ved hjælp af de procedure/funktioner der findes i disse DLL'er.

Skulle mit svar være uklart, så lad mig omformulere det: "Det er ikke besværet værd".
Avatar billede borrisholt Novice
02. juni 2000 - 16:22 #2
Den eneste måde du kan vise visueller winamp efekter på er ved at kalde de dll filer som diverse plugins ligger i. Det er ikke noget jeg har noget erfaring med, men jeg hkan da godt give dig et lille vink i den rigtige retning allige vel : Fra delphi-jedi  (http://www.delphi-jedi.org/) kan du downloade et API til winamp sammen med en masse andre spændende ting. Ud fra det skulee det være muligt at integere winapm pplugins i din media player.

Good luck ! Hvis det lykkes vil jeg da veldi gerne have kode at se !!?1

Jens B
Avatar billede TRoXa Novice
07. august 2000 - 12:21 #3
Jeg vil da også meget gerne have koden at se, så hvis du finder ud af det poster du bare lige koden her på siden..

TRoXa
Avatar billede arkibal Nybegynder
14. august 2000 - 11:50 #4
Jeg må give pellelil ret, \"Det er ikke besværet værd\", så point til dig.