Avatar billede nitues Nybegynder
26. februar 2002 - 10:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Keyboard og QuarkExpress

Hej,

Jeg har lige installeret QuarkExpress 4.1, men når jeg forsøger at åbne det, får jeg kun startsbilledet og derefter en meddelsesbox som siger: This version of QuarkExpress cannot be used with this keyboard [86]
Jeg kan så trykke på "OK" og ender tilbage på skrivebordet.
Er der en, som kender til dette problem og vil hjælpe mig, ville det bare være dejligt.

mvh
Avatar billede t.thoft Nybegynder
26. februar 2002 - 10:35 #1
jeg har hørt mange der har problemer med det som du fortæller. Det er noget med at at enten er keyboardet sat til engelsk og det kan Quark ik ta. Og hvad der kan gøres ved det, har jeg ik hørt nogle der kunne svare på endnu.
Avatar billede nitues Nybegynder
26. februar 2002 - 11:15 #2
Mit tastatur er sat til dansk, så det hjælper åbenbart heller ikke. hhhmm men tak for svaret -jeg holder dog lige spørgsmålet åbent, det kan jo være en eller anden har et forslag
Avatar billede kvik Nybegynder
26. februar 2002 - 11:29 #3
Prøv at fremskaffe QuarkExpress 4.11, der er problemet løst.