Avatar billede kamak Praktikant
26. februar 2002 - 10:24 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Titelbaren skal væk

Hvordan fjerner eller usynliggør man titelbaren øverst i vinduet. Mit program skal køre i fuld skærm og det skal ikke se ud som om det køre i et vindue....
Avatar billede nolle_k Nybegynder
26. februar 2002 - 10:26 #1
Er det på en form du vil have fjernet den sætter du bare BorderStyle = 0
Avatar billede proaccess Nybegynder
26. februar 2002 - 10:27 #2
Set Caption til ingenting og ControlBox til False
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 10:27 #3
Gå ind i form Properties --borderstyle=none
                        Windowsstate=maximized

Det skulle ordne det :)
Avatar billede nolle_k Nybegynder
26. februar 2002 - 10:39 #4
Hmmmmmm!! For mig ser det en smule mistænkeligt ud at JEG ikke fik pointene!! Jeg svarede først og svarede nøgagtigt det samme som lunxdlk!! Jeg undres!!!!!
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 10:47 #5
Få da et liv.... point er meget vigtigt her i verden... :o(
Avatar billede nolle_k Nybegynder
26. februar 2002 - 10:50 #6
Synes du også det! Det har ikke en skid at gøre med pointene!! Det er sgu da princippet i at der er en der svarer men pointene deles ud som man har lyst og ikke til den der svarede først!! Hvor tit ser man det i et Quiz show! Det kan godt være at det var dig, der svarede først men ham ved siden af er sødere og pænere!!!
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 10:51 #7
Ja det syntes jeg da også, selv om jeg ikke er Bøsse-...
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 10:52 #8
Læs lige ref. -- www.eksperten.dk/spm/177833
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 10:53 #9
ups hva
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 10:53 #10
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 10:54 #11
Vi takker på firmaets.... og egnes
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 10:55 #12
Har du et problem Noller??
Avatar billede tgm Nybegynder
26. februar 2002 - 10:56 #13
det skal lige siges at rene gav svaret til lynx, som så svarede på vejne af rene
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 10:56 #14
Nå så blev der ro i lejren.....
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 10:57 #15
Hehe :) man skal passe på med at brokke sig for meget over ingenting herinde *g*
Avatar billede renewiuff Nybegynder
26. februar 2002 - 10:57 #16
Øv, nu er vi jo lige så godt i gang..... :o)
Avatar billede nolle_k Nybegynder
26. februar 2002 - 11:01 #17
I morer jeg jer nok! Små hjerne små fornøjelser eller hvordan er det nu!!!

At I gider!!! Jeg troede det her sted var en lille smule seriøs!! Men der tog jeg nok fejl!
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
26. februar 2002 - 11:02 #18
Prøv lige selv at læse den du skrev, og ta den til dig!
Avatar billede nolle_k Nybegynder
26. februar 2002 - 11:05 #19
Ja ja!! Min tid er sgu for kostbar (specielt kostbar er den faktisk ikke) til at beskæftige mig med sådan nogle nørder som Jer!
Avatar billede kamak Praktikant
27. februar 2002 - 17:44 #20
hmm, jeg har vist startet en diskution.
Jeg kan ikke forstå nolle_k brokker sig. Hvis man ikke sætter WindowState = Maximized så er formen ikke i fuldskærm og det skrev han ikke noget om. (måske han går ud fra jeg vidste det i forvejen, men det er en anden sag). proacces svar virker også, så han havde faktisk større grund til at brokke sig, ind nolle_k.
Men jeg kan bedst li lynx_dlk's løsningsforslag og derfor får han pointene.

nolle_k >> Efter min mening er det ham som laver spørgsmålet der bestemmer hvem hvilket løsningsforslag han synes er bedst. Det har intet at gøre med hvem der er sødere eller pænest.
Og desuden i et quizshow får den der svare hurtigst kun pointene hvis det er et rigtigt svar, right!

Du svarede hurtigst men svaret var forkert. Men du får pointene alligevel!! Hvor tit ser man det i et Quiz show!