Avatar billede macuser Nybegynder
26. februar 2002 - 02:28 Der er 4 kommentarer

Prepress - avis/magasin indstillinger?

Hvordan ligger genemsnitlige indstillinger i Photoshop mht. avistryk? Totale trykmængde? Sorte? osv...Det er ikke nok at vælge newspaper europe, idet 6.0 version ikke viser indstillinger.

Magasin som ovenstående?

Er der en hjælpsom person der er klog på billedbehandling, scanning, farvelære (farvestyring), profiler mv. der har lyst til at udveksle erfaringer og tips?
Avatar billede m-lab Nybegynder
26. februar 2002 - 09:12 #1
Total trykfarve = 220 %
85 linier raster i en avis = 120 dpi
Se mere på www.kankanikke-2000.dk
Avatar billede cgleerup Nybegynder
18. marts 2002 - 11:38 #2
Vi er her jo for det samme!
Avatar billede macuser Nybegynder
18. marts 2002 - 15:05 #3
Hej m-lab...Tak for buddet...men forventede mere dybde...beklageer...men afviser...
Avatar billede m-lab Nybegynder
18. marts 2002 - 19:20 #4
Hej selv.
Spørg løs... Svaret skulle umiddelbart dække dit spørgsmål, men spørg videre, en dialog om dette kan vi jo begge kun blive klogere af.

Mht. dybde.., så sku' jeg mene at linket graver dybt, eller ?