Avatar billede smas Nybegynder
26. februar 2002 - 00:56 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

hp usb brænder

Er der nogen der ved om man kan bruge en hp cd-writer plus 8200e på en mac. Det drejer sig om en usb brænder, jeg vil bruge på en mac med usb.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
26. februar 2002 - 05:37 #1
Køb den med tilbageleveringsgaranti (også med brudt emballage). Forklar situationen - de fleste forhandlere forstår og føjer sig.

Dog er jeg 99% sikker på at "Toast Titanium 5" fra www.adaptec.com kender din CD-R.

-ellers kan du med kontrolpanelet "SoftWareOpdatering" hente "Apple DiscBurn" den kender også en del CD-R enheder.

Jeg ville handle og stadig kunne sove . . .

hilsen: http://www.aeblenet.dk
Avatar billede mdk-2000 Nybegynder
18. marts 2002 - 09:53 #2
hent programmet pcUSBmac
Avatar billede aktivdata Nybegynder
17. maj 2002 - 09:51 #3
Du kan den brænder på en MAC uden noget problem, Toast finder den selv, dog skal det være 4.0 eller senere. Hvis du på et senere tidspunkt skifter til OS X, kan du i øjeblikket ikke bruge den (måske senere med andre drivere). Jeg har selv brugt en den kører fortrinligt med Toast 5.0 på en G3 med OS 9.1
Avatar billede smas Nybegynder
30. september 2002 - 17:37 #4
Tak for hjælpen - hvordan tildeler jeg point til jer?

smas
Avatar billede smas Nybegynder
30. september 2002 - 17:39 #5
Og hvordan lukker jeg spørgsmålet?

smas