Avatar billede eskilh Nybegynder
25. februar 2002 - 23:09 Der er 2 kommentarer

ibook og deskjet 615c

hej jeg vil gerne høre, om det kan lade sig gøre at printe ud på en deskjet 615c, hvis jeg bruger en ny ibook (500 mhz, 9.2, etc) som computer? (615c har sådan et stort stik, som ibooken ikke har
Avatar billede egonspock Seniormester
25. februar 2002 - 23:44 #1
Har den ikke en USB-adgang? (en lille næsten kvadratisk indgang). Hvis ikke kan man købe en USB-seriel-konverter, men det er ikke sikkert at det kan betale sig, da printere ikke koster meget i dag.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
26. februar 2002 - 05:44 #2
Det lyder til at være en "ParallelPort" (kun til PC)+(ligner SCSI) der er desværre kun er på den 615c du ha fået fingrene i.

Kør hen over den med en Toyota Hi-Ace eller lignende og se i fremtiden efter printere med følgende stik:
Ethernet (netværksstikket)
USB (har 95% af alle nyere InkJet-printere)

hilsen: http://www.aeblenet.dk