Avatar billede testie Nybegynder
25. februar 2002 - 23:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

asp programør søges til større opgave.

opgaven er umildbart svær at beskrive men følgende ting vil blive omhandlet:

Community hvor brugerne har et rank system hvor de får nogle points ved at uploade til serveren. de points gør så de kan se flere og flere links.

siden vil omhandle en stor del men billeder/wallpapers
som fremvises i kategorier og ses i små og kan også frem visis i stor format. men pointen er at det hele skal være automatisk.

layoutet er lavet samt grafikken som næsten er færdig. de opgaven gør ud på er KUN asp koden!
jeg forventer en seriør person der forstår dansk, som kan sætte en nydelig kode sammen. Opgaven er Stor men burde ikke tage mere end max 3 uger.
prisen bliver omkring 4000 - 6000 kr.
kun seriøse svar tak.

moshdk@hotmail.com
eller endnu bedre icq: 69087797
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2002 - 23:05 #1
Hejsa

Vi kan da nemt lavet det til jer :)

www.mediaglobe.dk

Mail: info@mediaglobe.dk
Avatar billede peterheinzl Nybegynder
25. februar 2002 - 23:14 #2
Hvis du sender layoutet samt en nærmere beskrivelse, vil jeg gerne give et tilbud.
Mail: peter@cgi-shop.dk
web:  www.cgi-shop.dk
Avatar billede testie Nybegynder
26. februar 2002 - 00:23 #3
slut