Avatar billede ratzaiy Nybegynder
25. februar 2002 - 20:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Forlængerledning til trådkøs keyboards radiosender

Er der nogen der ved hvor man kan købe ca. 10 meter forlængerledning til en radiosender som hører til et keyboard dvs. et simpelt PS/2 stik
Avatar billede tgm Nybegynder
25. februar 2002 - 20:55 #1
ved ikke om de findes som 10 meters, men jeg vil mene at det kan du købe i en computerforretning, med respekt for sig selv.

TGM
Avatar billede jemt Nybegynder
25. februar 2002 - 20:56 #2
Som regl står der på ens keyboard pakke, at keyboardet kan række 2 meter. Men ofte kan det række længere. Mit kan nemt række fra første sal til stue-etagen..
Avatar billede scb Praktikant
25. februar 2002 - 20:57 #3
Hos de fleste forhandlere af PC'er, pris ca 80-120 kr
-SCB
Eller prøv www.edbpriser.dk
-SCB
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
25. februar 2002 - 20:59 #4
ja har prøvet at trække den men det er ikke nok. Jeg skal bruge den til når jeg bruger TV OUT fordi stuen ligger langt fra computeren
Avatar billede thr Nybegynder
25. februar 2002 - 22:39 #5
Køb et PS2 han, hun og 10Meter 6Leder + Skærm kabel og lav det selv. deter sikkert også billigere.
Avatar billede microtec Nybegynder
25. februar 2002 - 23:19 #6
Du kan købe sådan et kabel hos Danbit, se http://www.danbit.dk/kat2002/3013.phtml

Jeg tror ikke du kan få mere end 1,8m eller 2m længde i en almindelig computer-bix. Danbit har dem helt op til 60m længde.
Avatar billede tgm Nybegynder
25. februar 2002 - 23:25 #7
fra danbit

Vi skal på forhånd gøre opmærksom på, at vi kun handler med momsregistrerede virksomheder
Avatar billede tgm Nybegynder
25. februar 2002 - 23:25 #8
Avatar billede microtec Nybegynder
25. februar 2002 - 23:51 #9
tgm >> Tja, du finder næppe en så lang keyboard-ledning i en almindelig "hobby-forretning".

Når du skriver "Vi skal på forhånd gøre opmærksom...." må du jo være ansat hos Danbit. En lidt underlig måde at "reklamere" for firmaet på ;o)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
03. marts 2002 - 15:34 #10
hmm der er ikke nogle svar som jeg kan bruge...