Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. februar 2002 - 18:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike på nettet??? næ nej der går sku ikke. Hvorfor ??

Hej alle

Jeg er i netværk med tre computere..Jeg har en router, men når jeg prøver at gå på nette og spille cs kan jeg ikke connecte nogen servere fordi den bruger min interne IP som er 192.168.1.100 og den kan jeg jo selvfølgelig ike connecte en server med..så er mit spørgsmål til jer hvordan kan jeg gøre sådan så den bruger min dynamiske IP som er 62.168.88.17 ???

Påforhåndtak

S.B.A
Avatar billede xpatx Nybegynder
25. februar 2002 - 18:35 #1
kan du ikkke.!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. februar 2002 - 18:36 #2
hvad kan jeg ikke ?!
Avatar billede ducks Nybegynder
25. februar 2002 - 18:45 #3
Højre-klik andre computere -> TCP/IP - hvis den allerede står på hent automatisk hvis den allerede står på hent automatisk kan du ikke
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. februar 2002 - 18:46 #4
den står på automatisk IP...Vil det sige jeg ikke kan spille CS over nettet så længe jeg har en router !!!???..Det kan ikke passe ...  der må være en løsning..
Avatar billede thaufer Nybegynder
25. februar 2002 - 18:50 #5
der er en løsning...

2. sek
Avatar billede thaufer Nybegynder
25. februar 2002 - 18:53 #6
Hvis 2 spillere er på den samme server, men den samme ip, skal du adde denne linie til fin config.cfg:

  clientport 27005

på en maskine og:

  clientport 2700x (hvor x er et nummer fra 0-9, bare ikke 5)

på en anden
Avatar billede s.b.a Nybegynder
25. februar 2002 - 18:58 #7
det forstår jeg ikke det kan jeg ikke....hvordan gør jeg`???