Avatar billede kongen Nybegynder
25. maj 2000 - 15:37 Der er 8 kommentarer

Password liste

Hej..

Jeg er ved at skifte maskine, og har flyttet cookies etc. Men jeg kunne også godt tænke mig at vide om det er muligt at kopiere sin "password liste" i Internet Explorer.

Håber i kan hjælpe hurtigt.
Avatar billede tomsommer Juniormester
25. maj 2000 - 17:10 #1
hmmm, hvad med at kopiere ALLE dine IE filer?
Avatar billede prodic Mester
25. maj 2000 - 18:34 #2
hmm, uden at vide det præcist kunne jeg da godt forestille mig at de lagde sammen med din evt. adgangskode i PWL-filen, *.wab eller *.acl! Det syntes jeg da ville være logisk!

Avatar billede kongen Nybegynder
26. maj 2000 - 11:01 #3
Det er udelukkende passwords jeg har brug for lige nu.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2000 - 04:34 #4
Password siger du.......

Til internet eller hvad........

Du kan tage en backup af din computer med et backup program de gemmer alle password som bruges til internet sider og andet...

Hilsen
NeoFrost
Avatar billede shandler Nybegynder
07. august 2000 - 14:10 #5
Jeg ved ikke om det virker, men jeg ved at det er denne fil, hvor bla. adgangskoden til nettet findes. Du skal søge efter filen *.pwl .
Avatar billede prodic Mester
04. september 2000 - 13:50 #6
jeg har lige taget et kig på noget med cracks af PWL-filer, og kom i tanke om det her spørgsmål.

hvis du finder et program der kan bryde koden(pwl-koden), så kan du få oplyst alle de koder du har brugt og gemt i IE og alt muligt andet. Ret skræmmende, faktisk for jeg havde mange sjove ting gemt.

Det korte af det lange er at du kan finde alle dine passwords i pwl-filen. så flyt den fil og dine koder skulle gerne følge med. Prøv evt at hente et \"kode-bryder-program\" og test det på din PWL-fil.
Avatar billede prodic Mester
10. februar 2001 - 16:35 #7
Kongen->Såfremt du har fået nogle brugbare svar, så husk at acceptere svarene og dermed få afsluttet sprøgsmålet.
Avatar billede prodic Mester
22. juni 2001 - 20:43 #8
Skal vi snart lukke og slukke dette spørgsmål?