Avatar billede sargon Nybegynder
25. februar 2002 - 13:11 Der er 1 løsning

projekt (Diktatur)

jeg er igang med at lave mit/vores afgørende prodjekt også har vi ikke så mange martrialer så jeg vil hører om i ikke lige kan smide nogen sider som omhandler diktatur.....
Siderne skal helst være på dansk men engelsk er osse OK!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
25. februar 2002 - 13:22 #1
Troede først du mente www.diktator.dk 's hjemmeside :o)

men smut på www.google.com og skriv DIKTATUR eller det engelske ord for diktatur (som jeg lige nu ikke kan huske, fordi jeg ikke har fået min 2 timers powernapping!)