Avatar billede nogetfx Nybegynder
25. februar 2002 - 10:44 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Upload-komponent

Jeg har kigget rundt på komponenter, mest Smartupload. Men kan et tage hele mapper..?
Og hvis ikke hvad anbefaler i så, det skal være freeware..

/Lars
Avatar billede nogetfx Nybegynder
25. februar 2002 - 11:02 #1
øhh = det
Avatar billede medions Nybegynder
25. februar 2002 - 12:23 #2
http://activedeveloper.dk/komponenter/default.asp?mode=kategori&id=10
her er nogle eksempler på nogle upload komponenter... -jeg ville nu personlig mene at ASPUpload er den bedste...
Avatar billede nogetfx Nybegynder
25. februar 2002 - 12:30 #3
Men tager den hele mapper..?
(det er også der jeg har kigget, men ingen af dem siger noget om hele mapper)
Avatar billede medions Nybegynder
25. februar 2002 - 12:34 #4
altså skal den kunne uploade hele mapper.. det er jo ikke muligt... - så skal du jo i stedet for lave noget med noget Server.CreateObject hvor du så sætter den til at oprette den mappe som du skal bruge... det skulle ikke give det helt store problem...

//>Rune
Avatar billede nogetfx Nybegynder
25. februar 2002 - 12:59 #5
MEn kan den tage flere filer, hvor man er fri for at skulle vælge hver enkelt billede
Avatar billede crelle Nybegynder
25. februar 2002 - 18:34 #6
I princippter burde den kunne! Man kan jo bare lave flere felter i den form man bruger, og så bede den køre dem igennem. På den måde kan den godt tage flere...
Avatar billede nogetfx Nybegynder
25. februar 2002 - 19:00 #7
Hmm.. okay, men det kangodt blive lidt langtrukken, hvis man har 40 billeder... Tak for hjælpen, jeg lader det lige stå lidt endnu...
Avatar billede nogetfx Nybegynder
28. februar 2002 - 16:24 #8
Lukker og slukker...
Takker for forsøget