Avatar billede markmusen Nybegynder
25. februar 2002 - 09:32 Der er 6 kommentarer

IIS - dropdirectory

Jeg har problemer med at modtage mail på min server! Jeg bruger IIS som smtp-server og jeg har angivet standartbiblioteket som dropdirectory! Der kommer dog ingen mail ind, men i min logfil kan jeg se at der er forsøgt, men den giver fejlmeddelelsen: Dropdirectory could not be created! Nogen forslag?
Serveren kører w2k og IIS 4.0 Linien er teledanmark adsl via modem!
Hvis i vil se den præcise fejlkode smider jeg den i aften!
Avatar billede hojben Novice
25. februar 2002 - 11:29 #1
ja tak..

hmm smtp bruges jo kun til at sende ud med ?
Avatar billede markmusen Nybegynder
25. februar 2002 - 11:38 #2
nej det bruges også til forsendelse/overførsel mellem servere. F.eks. når du sender mail til en pop3 server.
Avatar billede hojben Novice
25. februar 2002 - 11:40 #3
har du kigget på mappe og fil rettighederne til det bibliotek ?
Avatar billede markmusen Nybegynder
25. februar 2002 - 12:07 #4
Der er fuld rettigeder til adgang både read and write!
Avatar billede hojben Novice
25. februar 2002 - 12:39 #5
jamen for hvilken bruger?

Er ikke sikker på det selv men har iusr_brugeren adgang?