Avatar billede johnschmidt Nybegynder
25. februar 2002 - 08:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CS Newbee-server

Hej jeg er total newbee inden for CS og spillede på jubii.dk i går hvor jeg blev drabt 22 gange før jeg fik ram på noget - hvor er der hjælp til newbees som mig, og evt. links til servere for nybegyndere
Avatar billede ctv! Nybegynder
25. februar 2002 - 08:05 #1
Du var allerede inde på en noob server! :) Jubii! :D
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. februar 2002 - 08:25 #2
lol
Avatar billede mantic Nybegynder
25. februar 2002 - 08:28 #3
hmm newbie:
Boomtown har nogle servere hvor man kun kan spille hvis man er under en hvis "grad" dvs, dit forhold mellem frags og kills må ikke overstige en hvis værdi. Du kan tilmelde dit på boomtown her: http://boomtown.net/member/ og når du har downloadet den klient (kan du læse om på siden) kan du vælge newbie-servere. Der har du nok lidt større chancer ;) held og lykke!

-ManTic
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
26. februar 2002 - 08:23 #4
Takkar - jeg havde lidt større chance på Boomtown, end på jubii - man skal jo starte i det små..