Avatar billede phh34 Nybegynder
24. februar 2002 - 23:29 Der er 5 kommentarer

3D Blaster Geforce2 MX SDR

Jeg har et skaarmkort og der til skal jeg bruge en driver. Den har jeg fundet og har installeret den paa min XP. Men nu ryster min skaarm ...hvorfor !

Min driver hedder 3D Blaster geforce2 MX SDR  CREATIVE
Avatar billede hemning Nybegynder
24. februar 2002 - 23:34 #1
Er du sikker på at du har den rigtige driver (den skal jo passe til WinXP):
ftp://62.189.242.188/pub/creative/drivers/3db/2185_Win2k.exe
Afprøv opdateringshasighederne på kortet! Det kan jo godt være at du ikke har den sat højt nok op!
Avatar billede jefa Nybegynder
24. februar 2002 - 23:44 #2
Har du ændret opdaterings hastighed efter ny installations af drivere???
Avatar billede -sofus- Nybegynder
25. februar 2002 - 00:48 #3
Hvorfor kører du ikke med Nvidias drivere ? de er meget bedre en Creatives egne og kan hentes på www.nvidia.com
Avatar billede hemning Nybegynder
25. februar 2002 - 08:36 #4
Hvis der findes drivere til dit kort, så benyt disse! Der kan altid komme en masse fejl, hvis man benytter drivere der ikke er beregnet til ens hardware! Du skal lige regne at det nok kun er deres GPU, at de har til fælles! Og det er jo ikke ligefrem det eneste!!!
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
25. februar 2002 - 10:40 #5
Creatives drivere sucks. de er altid flere versioner bagud. Og sofus har ret nvidias drivere er noget bedre.
Og Hemning Creatives kort er fuldt ud kompatibel med nvidias drivere. Nvidia har jo sørget for, da de udliciterede kortet, at alle producenter overholder referencerne så alle kort er kompatible med hinanden!!!