Avatar billede neonblak Nybegynder
24. februar 2002 - 22:09 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Webhotel hvor?

Hvor er det bedst at få et webhotel henne, hvor det samtidig er billigt? Jeg har fundet www.cliche.dk hvor det største webhotel koster kr 20,- men har fået at vide jo billigere de er, desto dårligere er de... Passer det overhovedet?? Hvordan skal man overhovedet begå sig på webhotel markedet??
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 22:12 #1
Får man også .dk .com .net osv. med????
Avatar billede hirayz Nybegynder
24. februar 2002 - 22:12 #2
www.buydomains.dk er rigtig gode hvad angår support og er også nogle af de billigst hvis man ser på hvad man får med i prisen bla. MS SQL server 7 ...
Avatar billede hirayz Nybegynder
24. februar 2002 - 22:13 #3
cliche.dk

Oprettelse af .dk domæne 200 kr.

Oprettelse af .com/.net/.org domæne 240 kr.
Avatar billede cloqq Nybegynder
24. februar 2002 - 22:17 #4
well...Hvis du ikke behøves .dk domæne...Så kan du jo prøve : http://www.friserverplads.dk
http://hjemmesider.sol.dk - Er også ok hvis du ikke har brug for mysql asp osv. Og så understøtter den også ftp!
Avatar billede hirayz Nybegynder
24. februar 2002 - 22:19 #5
sol er noget skod der skal du have bannere på alle dine sider ...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
24. februar 2002 - 22:57 #6
jeg kan tilbyde 1 gb plads pr mdr for 300 kroner...
wil@talkzone.dk

linux server
php
mysql
osv
Avatar billede whatslife Nybegynder
25. februar 2002 - 00:40 #7
Har lige læst i et andet spørgsmål at www.cliche.dk er rigtig godt de har 2 x 45 mbit linjer og bruger kun 5% af deres kapasitet jeg overvejer selv at skifte til dem de virker meget proff i forhold til mange andre.
Avatar billede Noone Nybegynder
25. februar 2002 - 01:16 #8
At ha en linie der kun bruges 95% er totalt hul i hovedet.. Det er ALT for dyrt i længden.. Har lige hørt om et webhotel der også ret billige, de havde også 2x45Mbit.. De er nu out of buissness, da de ikke kunne betale for linien...
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
25. februar 2002 - 11:09 #9
Jeg vil foreslå www.pro-service.dk
lad dig ikke narre, for siden ser ikke specielt professionel ud, men der er styr på tingene.... kender ejeren personligt, og der er ingen nedetid...
10 MB koster 300 for et helt år.... og ellers deropefter!
Håber det er en lille hjælp :)