Avatar billede netfreak13 Nybegynder
24. februar 2002 - 19:56 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

CS Servere Med Stats

Hvilke danske servere kender i , hvor der er stats på/kører stats.. (Ved ikk helt hvad det hedder)
Avatar billede cypherbeast Nybegynder
24. februar 2002 - 19:59 #1
Jubii.dk har deres egen men så skal du være tilmeldt og den tjekker jo kun deres servere
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 21:31 #2
Koster det penge at tilmelde sig hos Jubii.Dk?
Avatar billede jadebob Nybegynder
24. februar 2002 - 21:32 #3
Gå ind på www.Spir.Dk de har alle de gode danske serverere......
Der kan du også søge efter dine stats på de servere du kan finde derinde!
Du skal bare eksportere filen til dit halflife katalog, også ligger serverne inde i halflife i "my favorites"
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
25. februar 2002 - 09:47 #4
hent denne fil, unzip, og lig den i halflife dir (ikke cstrike dir, men halflife)
www.friserverplads.dk/c0rv4x/favsvrs.zip

der er mange danske servere på, det er den jeg kører med og den er kanon !
(lav evt backup af din gamle favsvrs.dat)
Avatar billede jadebob Nybegynder
25. februar 2002 - 16:09 #5
Brug den på spir!
Jeg kan godt sende den til dig?
Avatar billede dmcn Praktikant
25. februar 2002 - 16:13 #6
netfreak13 : Hold øje med www.igaming.dk - vi åbner i den nærmeste fremtid et stort site, hvor vi også vil præsentere statistik for alle igaming.dk-serverne.
Join evt. #igaming på quakenet for at følge med i udviklingen, samt få IP-adresser til vores servere.
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
27. februar 2002 - 14:59 #7
igaming er bla på den liste !