Avatar billede gonzzo Nybegynder
13. juni 1999 - 19:22 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

ingen højre klik tilladt

hvordan gør man det
http://www.satcodes.com/
I venstre side hvor man vælger "hvor" man vil hend, prøv at højre klikke der så får man bare beskeden "har du aldrig hørt om copyright"
Hvordan gør men det ???
Avatar billede meyer Nybegynder
13. juni 1999 - 19:27 #1
<SCRIPT LANGUAGE=JavaScript>function click() {
if (event.button==2) {alert('Copyright beskrivelse');}}
document.onmousedown=click// --></SCRIPT>
Avatar billede qwa Nybegynder
13. juni 1999 - 19:33 #2
Mange tak Meyer, jeg har også haft problemer med at gører så'n at man ikke kan højre klikke.

B-)
Avatar billede gonzzo Nybegynder
13. juni 1999 - 19:34 #3
Jeg takker mange gange det var lige hvad jeg søgte !!
Avatar billede meyer Nybegynder
13. juni 1999 - 19:45 #4
Har hørt man kan komme ind bagom, ved ikke rigtigt hvordan, hvis i hører noget så lad mig høre fra jer, ok?

meyer :o)
Avatar billede jens Nybegynder
13. juni 1999 - 19:47 #5
Tjaa !

Hvad med at gemme HTML filen - File - Save as. Så kan man se stien til billeder og det hele - det skulle vel ikke være sværer ;-)

Jens
Avatar billede meyer Nybegynder
13. juni 1999 - 19:49 #6
Øh, prøv at holde venstre knap nede inden i trykker på højre :o(

meyer
Avatar billede gonzzo Nybegynder
13. juni 1999 - 19:51 #7
hvis så vi stopper den diskotion NU så er der måske ikke så mange der ved at den mulig hed eksistere !!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede qwa Nybegynder
13. juni 1999 - 20:13 #8
Ja tak jeg vil også gerne høre hvis der er nogle der finder ud af hvordan man kommer ind bagom!!!
Avatar billede qwa Nybegynder
13. juni 1999 - 20:20 #9
Meyer>>

Jeg har fundet ud af hvordan man kommer bagom!!!;-)

Avatar billede meyer Nybegynder
13. juni 1999 - 20:32 #10
qwa>>

Har fundet den, se lidt højere oppe :o)
Avatar billede qwa Nybegynder
13. juni 1999 - 20:35 #11
Meyer>>

Du kan kun hvis det er at du har IE5 som jeg har.

Har du det??
Avatar billede qwa Nybegynder
13. juni 1999 - 20:39 #12
Undskyld man kan også med IE4!!!!

Ups jeg havde ikke lige fuldt med i det der blev skrevet lidt længere oppe. ;-)
Avatar billede yehaa Nybegynder
13. juni 1999 - 20:51 #13
Hehe, det er et lamerscript. Hvis du bruger Netscape (N4.05) vil den lave en scriptfejl msg hvergang der højreklikkes... og den kan nemt brydes ved at åbne siden og trykke source (kilde)
Avatar billede theartist Nybegynder
13. juni 1999 - 20:56 #14
den er for let at bryde, du vælger view source i stedet for at højreklikke. Så finder du ud af hvad siden hedder, hvis det er frames. Så skriver du den url, og vælger view source, den er som yehaa skrev et lamerscript!
Avatar billede theartist Nybegynder
13. juni 1999 - 20:58 #15
eller du kan venstre klikke og højreklikke bagefter.
Avatar billede qwa Nybegynder
13. juni 1999 - 21:14 #16
Hej.

Kan man ikke få et script der ikke kan brydes???

Att: Kenneth Kristensen
E-Mail: Annettek@post4.tele.dk
Avatar billede theartist Nybegynder
13. juni 1999 - 21:18 #17
nope, ikke totalt, men vist nok nogen hvor du kun kan finde siderne i temp biblioteket, hvor windows gemmer dem ellers har du ikke nogen mulighed for at se dem.
Avatar billede qwa Nybegynder
13. juni 1999 - 21:23 #18
Jeg takker, for det du nu sagde!!! ;o)
Avatar billede dontron Nybegynder
13. juni 1999 - 22:45 #19
Jo - man kan faktisk godt lave sider hvor du ikke kan se sourcen.
Men kun til IE (ved brug af innerHTML eller outerHTML methods)
Så du kan stadig se koden med netscape, da den intet fatter af de to methods.

Avatar billede gonzzo Nybegynder
13. juni 1999 - 23:14 #20
hvordan ser en sådan kode så ud ??
Avatar billede katzip Nybegynder
14. juni 1999 - 00:06 #21
du må meget gerne sende disse koder til mig.  :-)

katzip@websurfers.dk
www.websurfers.dk
Avatar billede sønnemand Nybegynder
15. juni 1999 - 20:28 #22
hhhmmmm........
Er det her en chat-gruppe, i snakker kraftedeme om en million andre ting,,,
Spørgmålet er BESVARERET!!!!!!
Men tak! det har hjulpet mig!
Avatar billede xsms Nybegynder
04. oktober 1999 - 19:37 #23
Ik helt syntes jeg det er lidt dumt fordi du kan bare slå javasscript fra ik!