Avatar billede kjartansson Nybegynder
24. februar 2002 - 17:41 Der er 7 kommentarer

setup af cgi scripts

Jeg har 2 scripts jeg gerne vil have tilføjet i mit forum men jeg kan ikke finde ud af det så vis en af jer kunne det ville der bare være dejlidt

mit forum www.scooter-forum.dk/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi

scripts:

http://www.qasic.net/main.cgi?action=details;file=wol6

http://www.ubbdev.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=30&t=000077&p=
Avatar billede enobe Nybegynder
24. februar 2002 - 18:48 #1
Jeg er ikke helt siker på at jeg forstår dit problem. Hvordan havde du forestilet dig, at jeg skulle gøre det gennem ekp.dk?
Avatar billede kjartansson Nybegynder
24. februar 2002 - 18:50 #2
du siger bare hvilke filer du skal bruge fra mig også sender jeg dem til dig
Avatar billede enobe Nybegynder
24. februar 2002 - 20:01 #3
Det kan desværre ikke lade sig gøre. Jeg vil helst ikke installere hele dit forum på min server, da jeg ikke kender dine konfigurationer. Det nemmeste vil være, at du beskriver dig ud af problemet her. Altså, hvordan fungerer dit forum? og hvordan skal de nævnte scripts implementeres, osv...
Avatar billede kjartansson Nybegynder
24. februar 2002 - 22:11 #4
det er heller ikke alle filer du skal bruge de 2 scripts er der install guide med og vis du mangler nogle filer så siger du det bare og jeg sender dem til dig. der er højst 2-4 filer du skal pille ved
Avatar billede enobe Nybegynder
24. februar 2002 - 22:57 #5
umiddelbart ligger det uden for eksperten.dk's opgave, det du har igang, men drop mig dine scripts her pop@enobe.com - så kigger jeg på det i løbet af i morgen
Avatar billede enobe Nybegynder
05. marts 2002 - 11:26 #6
har du en forklaring på din afvisning?
Avatar billede enobe Nybegynder
05. marts 2002 - 21:42 #7
kjartansson>> jeg vil kraftigt opfordre dig til én af to muligheder: enten slippe dine points eller give en forklaring på, hvorfor min hjælp ikke kan bruges. Alt andet er tyveri af min tid!