Avatar billede 1808 Nybegynder
24. februar 2002 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Dell Latitude CPi Hard Disk ?

Jeg har en Dell Latitude CPi D266XT , og HD er færdig , den vil jeg gerne skifte , skal man bruge en bestemt eller er det ligegyldigt (jeg ved godt at det skal være en 2,5 ") , men ellers ?????????
Avatar billede arriva Nybegynder
24. februar 2002 - 17:29 #1
du skal bruge en IBM Travelstar... også self. en der kan være i, nogle er lidt højere end andre, men det står nok på din ordrebekræftelse fra Dell...
Jeg har faktisk en tilsalg, fra min dell inspiron 8000 (som skulle passe).. mail mig på mrt@broze.dk hvis du er interesseret eller icq: 127200992
// Morten Riis
Avatar billede cm16 Nybegynder
24. februar 2002 - 18:38 #2
Du skal vide hvilken ide den bruger(jeg tror der er en ide100 måske ide133 vis det er nyt)
\\cm
Avatar billede 1808 Nybegynder
24. februar 2002 - 18:57 #3
Jeg har lige nær læst data bladet på hd og den kører ATA-3 og Ultra DMA 33 , hvilken betydning har det hvis jeg vælger en ATA-4 og Ultra DMA 66/100 , ville det virke eller fungere det slet ikke ?
Jeg får et problem med at skaffe en ny /brugt HD med de gamle data .!!!!!!!
Avatar billede arriva Nybegynder
24. februar 2002 - 19:00 #4
det burde ikke være noget problem, da alle diske skulle være bagud kompletible...