Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 16:54 Der er 40 kommentarer og
6 løsninger

Boring - Hvad skal jeg lave????

Hva så der ---
Hvad skal jeg lave jeg sidder og røv keder mig ..... nogen forslag...???
Avatar billede realone Nybegynder
24. februar 2002 - 16:55 #1
Lær at spille guitar..  :D
</RealOne>
Avatar billede slyhn Nybegynder
24. februar 2002 - 16:56 #2
Bor din knallert
Avatar billede fangel Nybegynder
24. februar 2002 - 16:56 #3
eller lær PHP, det er sjovt, og man kan få mange point på eksperten for det
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 16:56 #4
realone >> Det kan jeg godt..... . HAr lige øvet i næsten 3 timer... sårh
Avatar billede backside Nybegynder
24. februar 2002 - 16:57 #5
Vask op.
Avatar billede m.jakel Nybegynder
24. februar 2002 - 16:57 #6
er du nogensinde blevet taget i at onanere bag køkkendøren????
nå ikke så prøv det.:):)
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 16:57 #7
slyhn> Ej for hårdt en søndag!!! meen det er jo en FZ50 sårh!!!
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 16:58 #8
m.jakel >> Har ikke en køkkendør!! sorry,,,
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
24. februar 2002 - 16:58 #9
du kan:
skrive min teknikfags rapport
finde ud af hvordan man bliver milionær på under 5 minutter
besøge alle domæner i dk
lære at flyve ved hjælp af en dejskraber

:o)
Avatar billede m.jakel Nybegynder
24. februar 2002 - 16:58 #10
eller kom forbi mig og tag MIN opvask:):)
Avatar billede backside Nybegynder
24. februar 2002 - 16:58 #11
Så bliver du nemt opdaget.  ;)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
24. februar 2002 - 16:59 #12
Gå ud og samle ind til de aids-ramte børn i zimbabwe
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:00 #13
Hey Hey >> Det er Søndag !!! . min hjerne summer stadig efter D-A-D koncert i går!!!! sårh det skal være foran tv , pc eller . Jeg onanerer ikke så'en no'en syge steder!!! men onaner ku sku være en go ide hele Sødangen!!
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:01 #14
bjarke-b >> Ej for hårdt!
Avatar billede realone Nybegynder
24. februar 2002 - 17:03 #15
Se HELE din videosamling igennem..!
</RealOne>
Avatar billede zaaaaa Nybegynder
24. februar 2002 - 17:03 #16
lån en film og køb noget slik....
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:04 #17
realone>> Å ja Å ja!!!!! . Det er også gjort de ting er poppet op i mit hovede....! såsom se hele videosamlingen igennem og onaner...
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:05 #18
zaaaaa>> Jeg bor 15 km fra den nærmeste video bix..!! shit!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
24. februar 2002 - 17:08 #19
du kunne vente til efter efter kl 19 og så begynde at svare på alle de lektie spms der dukker op :)
eller kunne du skille hele din puter ad.... staveplade, mus, skærm det hele... og så se om du kan samle det hele igen
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:10 #20
dex_dexter >> Der er ingen mad indblandet i det heller ingen film !!!!
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
24. februar 2002 - 17:10 #21
Hvis du har et webcam, så optag en eller anden suspekt film
Avatar billede realone Nybegynder
24. februar 2002 - 17:10 #22
Hvis det er windows .. så se hvor meget du kan nå at lave om på det inden det crasher .. altså tweake, tune, omdøbe, lave om osv.. :D
</RealOne>
Avatar billede realone Nybegynder
24. februar 2002 - 17:11 #23
Eller lære de 10 nyeste lukkede spm helt udenad incl kommentarer og det hele ;D
</RealOne>
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:12 #24
Vend dit tastatur på hovedet når du skriver... så F-tasterne vender end mod dig... så går tiden jo lissom med det :)
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:13 #25
Jeg er 15 for shit da!!!!!
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
24. februar 2002 - 17:15 #26
nanoq > det kan man altså ikke *lol*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:18 #27
food4u, jowda... ting tager bare lidt længere tid...

Men vi kunne jo også vende den om... måske skulle alle os ANDRE vendre vores tastaturer 180 grader, og så skrive som vi plejer... så kan du bruge tid på at dekode det vi skriver :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:19 #28
u9¨p åtlh9æl uææ i iæld
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:20 #29
ok... det ER ikke nemt... ;)
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:21 #30
nanoq>> Jahhh er der mad og film indblandet nej!!!!
Avatar billede fangel Nybegynder
24. februar 2002 - 17:22 #31
nanoq => god ide, men det ville være lidt svært at læse tror du ikke

her er noget skrevet på hovedet

h.lublugæ

jeg tror jeg har skrevet rigtig, jeg er ikke så godt til blind skift
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
24. februar 2002 - 17:22 #32
øh.....det er sq da nemt nok
men tager langt tid at skrive, med 1 finger systemmer*gg*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:22 #33
hmmm... så spis en film - eller smæk 2 halve med leverpostej i din video...
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:24 #34
Å JA !!! SEJT!!!
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
24. februar 2002 - 17:24 #35
*lol*
Avatar billede fangel Nybegynder
24. februar 2002 - 17:25 #36
hvis du ikke kan skrive blind skrift kan du jo lære det !!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:26 #37
stairway, hvordan var koncerten? - holder de nye numre live?

Jeg må indrømme jeg har været lidt skeptisk over for dem, siden Sympatico... - eller faktisk siden Helpyourselfish :)

De flytter sgu ikke nok luft længere :)
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:30 #38
nanoq >> JEg så dem I Esbjerg bor der WEIRD!!! . ej der var udsolgt!! såå det var for fedt!!!!! Allan Vegenfeldt (frs The Sandmen) varmede op det var okay meeen  . D-A-D fyrede selvfølgelig op for de nye fra den nye cd Soft Dogs men selfvølgelig kom Bad Craziness men It'S After Dark kom ikke røv !! der manglede lidt no'en flere af de gamle
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:33 #39
Jeg foretrækker absolut det gamle... jeg har samtlige albums undtagen det nyeste... mit favoritalbum er stadig Draws a Circle... nr. 2 i rækken. Men jeg holder også meget af Helpyourselfish.. Men ok... Jeg KAN ikke få musik tungt nok.

Nok derfor jeg mener Motörhead burde kåres som årtusindets band ;)
Avatar billede stairway_to_heaven Nybegynder
24. februar 2002 - 17:36 #40
nanoq >> Jeg mangler en Call The Wild Sårh har jeg alle albums men har selvfølig De to dobbelt
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:39 #41
stairway, Call of The Wild er deres første album... og absolut et af de bedste... det var dengang der eksisterede cowpunk :))

Den kan ofte findes i pladeforretningernes rodebunker til en 50'er eller deromkring :)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
24. februar 2002 - 17:47 #42
jeg har alle, undtagen den nye... har hørt nogen af dem i radioen, og syns ikke de er de 140 eller hvad den nu koster værd.
så dem til rockshow for nogle år siden.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:48 #43
Jeg husker stadig første gang jeg så dem life... det var vel i ´89... opvarmningsbandet var The Sandmen (med førnævnte Vegenfeldt). Dengang var de ganske ukendte :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. februar 2002 - 17:49 #44
live mener jeg vist ;)
Avatar billede souledout Nybegynder
24. februar 2002 - 17:52 #45
Spil Counter-Strike...
Og D-A-D var mega fede på Midtfyn 2001! Skål for det...

/SouledOut
Avatar billede hells_bells Nybegynder
25. februar 2002 - 07:49 #46
Hiv dig i aben.