Avatar billede jbl1 Nybegynder
24. februar 2002 - 15:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DivX afspilning via La Playa og asus v7700 Gforce2 gts

Hej jeg vil gerne se divx klip på mit tv. Jeg har tv out på mit grafikkort (asus V7700 Gforce2 gts) Jeg benytter La playa til afspilningen. Hvad skal jeg gøre for at kunne se det på mit fjernsyn. Jeg har forbundet min tv out med (gult video) composite kabel til mit tv, men jeg ved ikke hvordan jeg omskifter til tv display.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2002 - 15:51 #1
prøv med CTRL+ALT+T . Dette virker på dit V7100
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2002 - 15:52 #2
Alternativt kan du ind i indstillingerne for dit grafikkort og vælg fanebaldet Display -> Tv. Her kan du også skifte om.
Avatar billede bjayokei Nybegynder
24. februar 2002 - 15:53 #3
composite stikket i dit tv må vel have en kanal på tv'et. ellers prøv at søg efter kanalen
Avatar billede jbl1 Nybegynder
24. februar 2002 - 16:00 #4
Der er ikke noget billede.
Avatar billede jbl1 Nybegynder
26. februar 2002 - 20:28 #5
ff