Avatar billede geek1011 Nybegynder
24. februar 2002 - 14:56 Der er 6 kommentarer

mIRC bot?

Er der nogen, der har nogle eksempler på en mIRC bot?

Og så en anden ting:
Når man nu har kodet en mIRC bot, hvad gør man så med den?
Jeg har tænkt mig at skrive den i notepad, men hvad skal filen gemmes som, og hvad skal jeg så gøre med filen? Jeg er totalt n00b til det her, så hjælp mig lige igang og gå venligst helt i detaljer, tak!
Avatar billede berg Nybegynder
24. februar 2002 - 15:11 #1
Det hedder IRC bot. mIRC er bare klienten.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. februar 2002 - 09:59 #2
det hedder vel en mIRC bot, hvis den er bygget op i mIRC scripting? :)
Avatar billede oz2kas Nybegynder
11. maj 2002 - 00:10 #3
Du kan godt skrive den i notepad ja.
Men når du så har gjort det skal du jo smide den ind i remote (tror jeg det hedder)
Avatar billede oz2kas Nybegynder
11. maj 2002 - 00:11 #4
hvis vi altså snakker om mIRC
Avatar billede guzman Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:34 #5
Da jeg engang sad og rodede med IRC bots, søgte jeg på de sider hvor der har bots liggende til at downloade.. gennemrodede dem, og undersøgte hvordan man lavdede fiorskellige services os.v i dem.. prøv dig frem lille ven... det tar lang tid, men man kan lære utroligt meget af det!!!! :=)

HAPPY FACE in tha RAIN!
Avatar billede rathkjen Nybegynder
09. februar 2005 - 14:18 #6
du skal bare smide dine scripts ind i remote(Alt+R), efter du selvfølgelig har sat en ny klient op til din bot :)