Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
24. februar 2002 - 11:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jobliste

når jeg trykkre [CTRL]+[ALT]+[DELETE]og derefter kommer joblisten godt nok frem, men den øverste del (der hvor der er forskellige faneblade) mangler.... nogen der har en ide om hvorfor, og hvordan jeg retter det???

/(-Peter-)
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
24. februar 2002 - 11:27 #1
første linie rettet - når jeg trykker [CTRL]+[ALT]+[DELETE] og derefter jobliste kommer listen frem..........
resten er rigtigt.... :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. februar 2002 - 11:32 #2
Prøv at dobbelt klikke på rammen - eller inde i selve "data" feltet.

Det er sådan en smart feature... ;-)
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
24. februar 2002 - 15:39 #3
smart.......... ja men ikke særlig forudsigeligt........
det virkede . takker!! :)

/(-peter-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. februar 2002 - 22:53 #4
hehe .. nej, nogle gange får man slået det til uden man lige ved det. Eller også gør Windows det for én.

Tak for point!