Avatar billede ! Nybegynder
24. februar 2002 - 10:46 Der er 2 kommentarer

Fruity spm!!!! Need Help !!!!

Hvordan stopper man echo´et ??

I ved hvis man har sat noget ind i Fruity hvor der er echo på og den forsætter gennem hele sangen men det er kun menningen der skal være det echo mens den den er echo på kører... (Forvirret ?? Bare spørg mig *Gg*)

PLEASE HJÆLP ... (Bare kom med et godt foreslag !!)

-!
Avatar billede souledout Nybegynder
24. februar 2002 - 13:48 #1
Jeg er forvirret... har du sat et loop ind med ekko (delay?) på - og der skal kun være ekko på mens det kører? Informér mig!

/SouledOut
Avatar billede ! Nybegynder
02. marts 2002 - 10:00 #2
Da jeg satte en "lyd" ind i min pattern havde det allerede et ekko på !! Og når man brugte den i sangen måske i 4 felter så fortsætter ekkoet heletiden !! Hvordan kan jeg stoppe det ??

- På forhånd Tak !!!.....