Avatar billede adiadine Nybegynder
24. februar 2002 - 00:05 Der er 18 kommentarer

Stofanet og Kazaa kan tilsyneladende ikke sammen ???

Hvorfor kan man ikke downloade fra Kazaa med en Stofa-net forbindelse ?
er der nogen form for firewall i Stofanet ?
Avatar billede summer Mester
24. februar 2002 - 00:12 #1
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. februar 2002 - 00:21 #2
summer >> det er vist ikke det han mener...
Avatar billede adiadine Nybegynder
24. februar 2002 - 00:28 #3
nope,problemet er om der er en form for firewall eller andet i Stofanet ;-(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. februar 2002 - 00:33 #4
hvad står der under winipcfg (skriv det i kør-menuen)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. februar 2002 - 00:34 #5
jeg tænker mest på ipadresse - subdomæne etc.. for at se om du kører igennem en proxy
Avatar billede gnatsum Nybegynder
24. februar 2002 - 00:40 #6
vil du vide de eksakte tal ?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. februar 2002 - 00:45 #7
nejnej - lav hellere lige nogle af dem om, så du ikke afslører f.eks. din ip!
jeg smutter i seng nu - men kigger nok lige ind imorgen igen..
men det kan jo være du er så heldig, at der er nogle andre, der kigger på det imellemtiden :0)
Avatar billede gnatsum Nybegynder
24. februar 2002 - 00:48 #8
oki,natter til dig og sov godt og tak indtil videre *S*
Avatar billede -daniel- Nybegynder
24. februar 2002 - 00:49 #9
StofaNet har vel lavet en Fejl hos dig jeg kan da godt og jeg har stofanet ;]
Avatar billede gnatsum Nybegynder
24. februar 2002 - 00:52 #10
er modtagelig for al hjælp *S*,har du ICQ ?
Avatar billede halifax Nybegynder
24. februar 2002 - 01:43 #11
Har Stofanet - virkede første gang jeg installerede KaZaa. Kan dårligt huske det, men er der ikke noget med et brugernavn og password til kazaa. Kørte første gang jeg tastede noget ind der og var oprettet. Får du kazaa "desktop'en" rigtig frem? Får du noget fejlmeddelelse?
Avatar billede gnatsum Nybegynder
24. februar 2002 - 02:03 #12
hej Halifax,alt virker,men når man sætter den igang med at downloade,så sker der bare ikke en s... ;-(
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
24. februar 2002 - 13:14 #13
Halifax : jeg kender flere der har oplevet at stofa har lukket for trafik på bestemte porte. Det drejer sig dog kun om brugere med surfboard-modem.

Men det er så blot en af grundende til at jeg har bestilt ADSL. Stofanet lugter af suger den fede pæl.
Avatar billede halifax Nybegynder
24. februar 2002 - 13:44 #14
Jeg har netop SurfBoard modem, li'som en bekendt. Vi har ikke oplevet problemer - endnu! - Men det er da interessante oplysninger I kommer med.
Avatar billede beldring Nybegynder
24. februar 2002 - 13:46 #15
JEG KAN OGSÅ SAGTENS downloade fra kazaa, og jeg har også stofanet, så se at få rettet den fejl!
Avatar billede zeion Nybegynder
25. februar 2002 - 04:49 #16
Hmm !! vil sige det sådan at jeg selv har oplevet nogle probs med stofanet ! ang kazaa og morpheus ! men det hjalp efter jeg afinstallert det og installere det igen !

---> Zeion <---
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:15 #17
lukketid?!
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 17:19 #18
Luk please!