Avatar billede rasmusedberg Nybegynder
23. februar 2002 - 23:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer Automatic konfiguration script

Hej alle sammen

Jeg har et lille problem, som jeg meget gerne vil have løst:

Når jeg er på min skole med min laptop skal jeg bruge deres proxy konfiguration script og da jeg er doven af natur gider jeg ikke ændre det hver gang [internet options\connection\lan settings\ automatic proxy configuration....]

Jeg ønsker fx. at oprette et alternativt ikon eller et prg. som jeg kører når jeg er på skolen og stopper når jeg ikke er !!!

Hvis der er nogen der har en løsning der er smart nok vil det udløse mine mange point....

På forhånd tak !!!!
Avatar billede grinderslev Praktikant
24. februar 2002 - 00:03 #1
Avatar billede rasmusedberg Nybegynder
24. februar 2002 - 00:11 #2
Det svarer ikke helt til mit problem...
Jeg ønsker ikke at skifte IP, men øsnker blot at kunne starte Explorer op med og uden et script
Avatar billede rasmusedberg Nybegynder
24. februar 2002 - 00:15 #3
Jeg ønsker altså at kunne starte explorer op med og uden følg. eks. script

http://eks.eks/script/script.eks
Avatar billede rasmusedberg Nybegynder
10. marts 2002 - 20:09 #4
Så er den lukket