Avatar billede bpvk Nybegynder
23. februar 2002 - 23:35 Der er 7 kommentarer

Nedlukningsproblem

Hej Jeg har lige installeret win XP, når jeg vil genstarte eller slukke min computer, har den under win2000 genstartet og slukket som den skulle men under win XP skriver den godt nok at den afslutter/genstartet og fryser så fast i dette billede jeg bliver så nød til at slukke ved at holde startknappen inde til den slukker, jeg kan herefter så godt starte computeren igen uden problemer, nogen der kender en løsning til dette, vil jeg blive meget glad da resten kører super godt, en andet spørgsmål er hvor sikkert er det indbyggede firewall i win XP
Avatar billede grinderslev Praktikant
23. februar 2002 - 23:46 #1
Avatar billede blackie Nybegynder
24. februar 2002 - 08:46 #2
Du skal downloade en shtdwnXP.exe fil fra grinerslevs link og køre den på din computer.
Avatar billede tofferman Nybegynder
25. februar 2002 - 00:52 #3
Det problem har jeg også haft. Det viste sig at være mit Alcatel SpeedTouch USB modem, som ikke havde det så godt med xp. En opdateret driver løste det problem. Opdatering af drivere kunne være en løsning.
Avatar billede abdulrich Nybegynder
27. februar 2002 - 18:36 #4
Tjek dette svar det virker....
http://www.eksperten.dk/spm/173657
Avatar billede abdulrich Nybegynder
27. februar 2002 - 18:37 #5
Sorry, skulle ha´ været en kommentar....
Avatar billede tofferman Nybegynder
28. februar 2002 - 10:58 #6
Hvor opdateret er din BIOS?
Avatar billede tofferman Nybegynder
28. februar 2002 - 11:00 #7
Mht firewallen kan du teste den her:
http://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2