Avatar billede koxzi Nybegynder
23. februar 2002 - 20:18 Der er 3 kommentarer

MIrc Scripts

Hey Dudes... jeg mangler Et Script, som Baner folk midlertidigt, hvis de Reklamere fx 3 gange itræk. !!

OG så mangler jeg et Scrpit som Kicker folk hvis de Spammer !!!!!

//KoXzI
Avatar billede pacman Nybegynder
14. maj 2002 - 16:33 #1
i hvor lang tid skal de bannes?, og hvordan skal spam defineres? (hvor mange beskeder i sekundet osv.), jeg kan sikkert godt skrive det til dig, men det ville jeg gerne have mere end 15 point for, da der ligger en hel del arbejde i at skrive et script fra bunden. især et script der detecter spam og gentagelser.. det er nogle af de "krævende"
Avatar billede uggi16 Nybegynder
18. januar 2003 - 17:05 #2
find chanen #Worldbots og spørg efter en Admin der kan hjælpe dig.
de "lever" af at lave bots til mIRC
Avatar billede uggi16 Nybegynder
19. januar 2003 - 14:03 #3
hvad er dit ICQ nummer så kan jeg prøve at lave et script til dig...