Avatar billede madka Nybegynder
23. februar 2002 - 17:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slet til nyhedssystem

Kan I hjælpe mig med at lave en slet funktion til min nyheds system. Mine nyheder kommer op over hinanden hver gang jeg opretter et nyhed. Derfor vil jeg have at nå jeg trykker på slet så skal der komme en liste over hvad der ligger i min database. Så skal jeg kunne slette nogle af nyhederne.

Der er login system på min nyhed system.

Jeg håbber i kan hjælpe mig og tak.
Avatar billede arriva Nybegynder
23. februar 2002 - 18:08 #1
du siger bare at den skal lave et udskrift af alle din nyheder, bare de først 40 bogstaver eller hvis deu har en overskrift... så laver du et slet link udenfor dem, og når du trykker på det skal den bare delete record... Jeg kan godt lave det for dig, men så må du af med lidt mere end 30pts ;)
Avatar billede arriva Nybegynder
23. februar 2002 - 18:43 #2
hvis du har nogen spg. kan du bare skrive på mrt@broze.dk eller icq: 127200992
// Morten